باز سرما و مسافران چشم انتظار…

۲۳م آذر ،

صف مسافران با دستان قرمز که در صف تاکسی ایستاده اند آدم را یاد ماشین اتوماتیک و زیبای مدیران و قشر حرفه می اندازد که به اندازه یک سونای خشک گرم است.


به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران :  از جمله مشکلاتی که مسافران پیاده و در انتظار تاکسی با آن هر روز مواجهه اند نرخ خط های تاکسیرانی است .
رانندگانی می باشند که نرخ مسیر ویژه خود را به عهده مسافر می گذارند  که این منش و بزرگی کار مسافران را کمی مشکل می کند.
عده دیگری از تاکسیران ها هم وجود دارند که علاوه بر نرخ مصوب ثبت شده بر روی تابلوی خود نرخی بسیار فزآیند ه تر از آن را از مسافر طلب می کنند می توان به قیمت تاکسی های راه اهن را که هزار و ۳۵۰ تومان است اشاره کرد که بعضی رانندگان آن خط این نرخ را تا دو هزار تومان نیز از  مسافر طلب می کنند.
 گشت ها ویژه سازمان نظارت بر تاکسیرانی هر روزه در تلاش برای شناسایی اشخاص می باشند اما این رانندگان به بهانه گرانی سوخت وغیره از مسافر اضافه دریافت کرده و هیچ نظارتی بر روی آنها وجود ندارد.
مدیران هم به عنوان خدمت به خلق خیالشان راحت است ؛ اما اگر عصر که به منزل  می روند یک نگاه گذری در خیابان ها بیندازند و یا چند روز در هفته به جای وسایل شخصی  از وسایل حمل ونقل عمومی استفاده کنند مشکلات مردم را از نزدیک لمس خواهند کرد و شاید به فکر چاره ای باشند و خودشان، خود را نقد کنند.
گاهی باید مشکلات را از کمترین نگاه بررسی کرد تا بتوان معضل بزرگتر را حل کرد./ل


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.