باز هم اعتیاد بلای جان یک آقازاده!

اعتیاد یکی از آقازاده های سطح پائین وی را به داستان گوی شبکه های ماهواره ای خارج از کشور تبدیل کرده است.

ندای انقلاب، اعتیاد یکی از آقازاده های سطح پائین وی را به داستان گوی شبکه های ماهواره ای خارج از کشور تبدیل کرده است.

بنا بر این گزارش،«ر.ز»‌که از همکاران قدیمی آقازاده آشوبگر در سازمان بهینه سازی مصرف سوخت بوده است مدتی است به دلیل روحیات بسیار آزاد! خود در خارج از کشور بسر برده و ضمن داستان سرایی های ناشی از استعمال مواد مخدر به داستان گوی ثابت برخی شبکه های ماهواره ای و رادیویی تبدیل شده است، تا از این رهگذر بتواند امتیازاتی از برخی کشورها کسب کند،غافل از اینکه دستگاههای امنیتی غرب نیز به این موضوع واقف شده اند و از برخی افراد که برای کاسبکاری ادعاهایی را مطرح میکنند همانند دستمال یک بار مصرف استفاده کرده و سپس به سطل آشغال پرتابشان می کند!

نامبرده که ادعای دستگیرشدن خود در خلال آشوب های فتنه ۸۸ را دارد،مدعی شده است که وی در زندان تحت فشار قرار گرفته که به کشتن ندا آقا سلطان اقرار کند!.

در صورتیکه بنا بر اطلاعات موجود نامبرده تاکنون حتی یک بار هم به دلیل آنچه که وی سیاسی می خواندش بازداشت نشده است .البته شاید در گذشته به دلیل برخی مسائل اخلاقی و استعمال مواد مخدر توسط پلیس دستگیر شده باشد. این آقازاده به دلیل عدم تعادل بیش از آن که در کف خیابان ها حضور داشته باشد در خانه های مجردی به مبارزه مشغول بوده و اساسا سابقه دستگیری ندارد.

گفتنی است نامبرده دارای یک نمایندگی “آیس پک” در شهرری می باشد و در سالهای گذشته از قبل نزدیکی با آقازاده آشوبگر و هم کاسه بودن  با او سرمایه گذاریهایی در دوبی داشته است.وی همانند پدرش بیشتر یک چهره اقتصادی است که البته بسیاری از درآمد نامشروع خود را صرف “دود و دم”! می کند.


۵۹۸٫ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.