باز هم تجاوز گروهی در هند این بار به یک گردشگر سوئیسی

۲۷م اسفند ،

پلیس هند اعلام کرد، یک گردشگر زن سوئیسی در مرکز هند در جلوی چشمان شوهرش مورد تجاوز گروهی قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از خبرگزاری فرانسه، این زن به همراه شوهرش در سفری در ایالت فقیرنشین “ماوهیاپرادش” به سر می‌برد که هفت تا هشت مرد وقتی آنها در چادر بودند، به این دو نفر حمله کردند. آنها زن را مورد تجاوز جنسی قرار داده و اموال آنها را ربودند.

یک مقام پلیس محلی گفت، مهاجمان مرد را بسته و در حضور او به همسرش تجاوز کردند.

وی افزود: آنها ۱۰ هزار روپیه (۱۸۵ دلار) و یک تلفن همراه نیز از زن دزدیدند.

وزیر خارجه سوئیس گفت، دیپلماتهای این کشور در هند با مقامات محلی در تماس می باشند و ابراز امیدواری کرد، مهاجمان سریعا شناسایی شده و در برابر دادگاه پاسخگوی اقداماتشان باشند.

پس از این تهاجم، قربانی مورد تجاوز قرار گرفته که حدود ۴۰ سال سن دارد، به بیمارستان منتقل شد.

یک افسر ارشد پلیس محلی هند گفت، حدود ۲۰ تن به عنوان مظنون بازداشت شده و در ارتباط با این اتفاق مورد بازپرسی قرار گرفته‌اند.

نگرانی‌ها درخصوص امنیت و وضعیت زنان و دختران در کشور هند که ۲ / ۱ میلیارد نفر جمعیت دارد، بسیار بسیار است.

حزب حاکم کنگره ملی برای افزایش محافظت قانونی از زنان هندی، تحت فشار شدید قرار گرفته است.

برطبق لایحه تازهی که چند روز پیش توسط کابینه هند به تصویب رسید، متجاوزان حداقل با حکم ۲۰ سال زندان رو به رو می‌شوند و اگر قربانی از شدت جراحات بمیرد و یا پیوسته در زندگی نباتی باقی بماند، مجازات متجاوزان مرگ است.

برطبق آمار دولتی مربوط به جنایت، در هر ۲۰ دقیقه یک زن در هند مورد تجاوز قرار می‌گیرد اما عمدتا به خاطر اینکه قربانی می‌ترسد در این کشور محافظه کار از نظرجنسی بد نام شود، بیشتر این حوادث گزارش نشده باقی می‌ماند.

در ماه دسامبر ۲۰۱۲ نیز در دهلی یک دختر دانشجوی ۲۳ ساله پس از آنکه از سوی شش مرد مورد تجاوز وحشیانه قرار گرفت، از اتوبوس در حال حرکت به بیروت انداخته شد و جان سپرد که این اتفاق اعتراضات گسترده‌ای را در پی داشت.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.