باز هم رایتل خبر ساز شد

۲۴م اسفند ، موبنا – نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی به سبب آنچه برخورد نامناسب رایتل اعلام کرد به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تذکر داد.

روز قبل نصرت‌الله پژمان‌فر نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی صبح دیروز مجلس در تذکر دیگری به وزیر ارتباطات گفت: به وزیر ارتباطات دربارهٔ شرکت رایتل تذکر می‌دهم و در حالی که در کمیسیون فرهنگی بحث‌های شده اما با بعضی از جوانان که با جدیت موضوع را پیگیری می‌کنند، به بهانه‌های مختلف برخورد قضایی می‌شود.

پژمان‌فر بر همین اساس تاکید کرد‌: از وزیر ارتباطات انتظار داریم دربارهٔ برخورد نامناسب رایتل اقدام کند.

اگرچه وی در این تذکر به جزییات بیشتری در خصوص منظور خود از برخورد نامناسب تالیا اشاره‌ای نکرد.

بر اساس این گزارش مصادف با هفتم اسفندماه بود که سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس، از اعلام نتیجه بررسی تاثیرات سیم کارت رایتل از سوی مرکز موضوع شناسی احکام فقهی به مقام معظم رهبری و مراجع عظام تا ۱۰ روز آینده به منظور تصمیم گیری نهایی، خبر داد.

سید علی طاهری کمیسیون گفت: درجلسه امروز بحث‌های موافق و مخالفی در مورد سیم کارت رایتل با حضور معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات مطرح شد و چون بحث گسترده بود، ادامه بررسی این موضوع به جلسات آینده کمیسیون موکول شد.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی افزود: مهمانانی نیز از مرکز موضوع شناسی احکام فقهی در جلسه امروز کمیسیون حضور داشتند که از اعلام نتیجه بررسی تاثیرات سیم کارت رایتل به مقام معظم رهبری و مراجع عظام تا ۱۰ روز آینده به منظور تصمیم گیری نهایی، خبر دادند.

گفتنی است معاون امور مجلس، معاون تنظیم مقررات صدور رایتل، مدیر عامل رایتل از مرکز سایبری ناجا و سایبری سپاه، جمعی از مجمع فعالان فضای مجازی و مسوولان صدا و سیما از دیگر میهمانان جلسه امروز کمیسیون فرهنگی مجلس بودند.

همچنین پیش از رمضانعلی سبحانی فر نماینده مردم سبزوار، جغتای، جوین و خوشاب در مجلس شورای اسلامی دربارهٔ ارتباط تصویری رایتل نیز گفته بود :‌ راه اندازی رایتل مصوبه دولت و قرار داد بایک شرکت برای راه اندازی اپراتور نسل سوم است اما بحثی که وجود دارد ارتباط تصویری این اپراتور است که شرکت رایتل در جهت رفع این دغدغه متعهد شده است.
IT Iran
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.