باز هم فساد مالی این بار ۷۰ میلیارد تومان

گردآوری توسط سرویس اخبار سیاسی ممتاز نیوز

https://www.momtaznews.com/wp-content/uploads/2012/10/836f3f29c436563574da1d951c8e1d47.jpg

وزیر دادگستری از سوءاستفاده ۷۰ میلیارد تومانی یکی از بانک‌ها خبر داد و گفت: این فساد مالی به تازگی کشف شده است.

حجت‌الاسلام مصطفی پورمحمدی در حاشیه سفر به مازندران گفت: دولت و قوه قضاییه برای بررسی و پیگیری پرونده‌های فساد اقتصادی هماهنگ کار می‌کنند.

او با اشاره به اینکه دولت مصمم است تا بسترهای فساد را ناامن کند، گفت: پرونده‌های متعددی در بحث مبارزه با فساد اقتصادی در جریان است و شناسایی‌های خوبی در این زمینه داشته‌ایم.

آخرین وضعیت پرونده بابک زنجانی

او درباره آخرین وضعیت پرونده بابک زنجانی نیز گفت: برای جمع‌آوری اموال بابک زنجانی هنوز موفقیتی کسب نکردیم.

وزیر دادگستری با اشاره به مشکلات موجود در کشور و اسراف و بی‌انضباطی گفت: فساد مالی مشکل بزرگ و اصلی کشور به شمار می‌رود. اصلاح این موضوع باید از درون دولت شروع شود و در عین حال باید برابر مشکلات اقتصادی، تحریم‌ها و مشکلات اجتماعی ایستادگی کرد. وی از دولت خواست با میانجیگری و خوش برخوردی، مصالح ایجاد شود و از کشیده شدن پرونده‌ها به محاکم جلوگیری شود.

اثرات کاهش قیمت نفت از نظر پور محمدی

پورمحمدی با اشاره به کاهش قیمت نفت و رسیدن آن به ۵۶ از ۱۴۵دلار گفت: اکنون اتکای کشور به نفت ۳۱ درصد شده است و با توجه کردن به اقتصاد مقاومتی و فرامین رهبری می‌توانیم از مشکلات به سلامت عبور کنیم.

وزیر دادگستری با بیان اینکه دشمنان در تلاش هستند تا با تحمیل شرایط سخت، فشارهای سیاسی و روانی بر کشور، اراده ملت را کاهش دهند، گفت: مردم ایران همواره فشارها را تحمل کرده‌اند و در راه اسلام و کشور شهید تقدیم کرده‌اند و از فشارهای سیاسی نمی‌هراسند.

 

باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.