باز هم قتل نفس به دست شکارچیان: جنایت در باغ «پاراقشلاق»

دیده بان حقوق حیوانات: فرمانده انتظامی شهرستان پارس‌آباد از دستگیری دو شکارچی خبر داد که با استفاده از اسلحه دو لول صاحب مزرعه را به قتل رسانده بودند.

به گزارش تهران امروز سرهنگ صیاد درویشی گفت: پیرو اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره قتل در یکی از مزارع روستای «پاراقشلاق» کارآگاهان پلیس آگاهی برای بررسی به این محل اعزام شدند. وی با بیان اینکه در تحقیقات مشخص شد که در ساعت ۲۰:۳۰ دو مرد جوان به منظور شکار وارد مزرعه‌ای در این روستا شده‌اند، گفت: ورود غیرمجاز این شکارچیان موجب اعتراض صاحب مزرعه و همراه ۲۵ ساله‌اش می‌شود که زمینه مشاجره و درگیری این چهار نفر را فراهم می‌کند.

فرمانده انتظامی شهرستان پارس‌آباد افزود: با شدت گرفتن درگیری‌ها دو مرد جوان شکارچی با استفاده از اسلحه شکاری دو لول به طرف‌های دیگر درگیری تیراندازی کرده و از محل متواری می‌شوند.

درویشی با بیان اینکه بر اثر تیراندازی، صاحب مزرعه و مرد همراه وی مجروح و به بیمارستان منتقل می‌شوند، گفت: به‌رغم تلاش پزشکان یکی از مجروحان به علت شدت صدمات وارده، جان خود را از دست می‌دهد.

وی با بیان اینکه با کشته‌شدن صاحب مزرعه که مردی ۵۲ ساله بود، پرونده‌ای تحت عنوان قتل پیش‌ روی کارآگاهان پلیس آگاهی گشوده می‌شود، گفت: کارآگاهان تلاش گسترده‌ای را برای دستگیری متهمان به قتل آغاز و در زمان کوتاهی دو متهم متواری را دستگیر و در بازرسی اسلحه شکاری به کار رفته در قتل را نیز کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان پارس‌آباد با بیان اینکه متهمان به قتل به دادسرا معرفی شده‌اند، گفت: درگیری و مشاجره‌های کوچک گاهی رنگ خون و جنایت به خود می‌گیرد که شایسته است شهروندان در مواجهه با چنین مسائلی، کنترل خود را حفظ و از درگیری پرهیز کنند.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.