باز هم لاستیک فرسوده اتوبوس جان دو تن را گرفت +تصاویر

فروردین ۱۴۰۳

به فاصله کوتاهی از وقوع تصادف خونین اتوبان تهران-قم که بر اثر ترکیدن لاستیک یک اتوبوس رخ داده بود، یک اتوبوس دیگر نیز به مدد لاستیک فرسوده و بی مبالاتی راننده‌ مسافرانش را در رسیدن به مقصد ناکام گذاشت؛ با این تفاوت که این اتفاق کیلومترها آن سوتر از مرزهای کشور رخ داد و به تبع آن کمتر کسی از وقوع آن آگاه شد.

به فاصله کوتاهی از وقوع تصادف خونین اتوبان تهران-قم که بر اثر ترکیدن لاستیک یک اتوبوس رخ داده و بیش از چهل تن از هموطنان‌مان را به آغوش مرگ فرستاده بود، یک اتوبوس دیگر نیز به مدد لاستیک فرسوده و بی مبالاتی راننده، مسافرانش را در رسیدن به مقصد ناکام گذاشت؛ با این تفاوت که این اتفاق کیلومترها آن سوتر از مرزهای کشور رخ داد و به تبع آن کمتر کسی از وقوع آن آگاه شد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران؛در پی واژگونی اتوبوس حامل گردشگران ایرانی در کشور ترکیه، متاسفانه دو تن از هموطنان‌مان جان خود را از دست داده و بیست و پنج سرنشین دیگر اتوبوس مجروح شدند که در این میان حال شش تن وخیم گزارش شده است.

ساعت سه بامداد شنبه قبل و در ۹۴ کیلومتری آنکارا، پایتخت ترکیه، در نزدیکی شهر «قرق قلعه» یک دستگاه اتوبوس ایرانی که عازم استانبول بود پس از برخورد با موانع کنار جاده واژگون گردید که در اثر این اتفاق دو تن از هموطنان‌مان شامل کمک راننده و یکی از مسافران کشته شدند.

بر اساس این گزارش، بسیاری از سرنشینان به صورت سرپایی مداوا شده و مجروحان به دو بیمارستان «دانشگاه پزشکی» قرق قلعه و «اهتصاص» این شهر اعزام شدند و شنیده ها حاکی است دو تن از مسافران دست راست خود را در اثر اتفاق از دست داده‌اند.

به محض اطلاع سفارت جمهوری اسلامی ایران در آنکارا از وقوع اتفاق، تیمی از طرف سفارت به محل اتفاق اعزام شد تا از نزدیک بر نحوه کمک رسانی به آسیب دیدگان نظارت کند که به نقل از ایشان، مسئولان وزارت بهداشت قرق قلعه و نیروهای انتظامی منطقه ضمن حضور به موقع در محل اتفاق، نهایت مساعدت و همکاری را در رسیدگی به وضعیت مجروحان به عمل آوردند.

 

به گزارش خبرگزاری ترند و به نقل از کارشناسان، سبب این اتفاق ناتوانی راننده در کنترل اتوبوس گزارش شده که علاوه بر خواب‌آلودگی راننده، سابیدگی و کهنه بودن لاستیک‌های اتوبوس (همانگونه که در تصاویر دریافتی ملاحظه می‌شود) نقش به سزایی در وقوع این اتفاق تلخ داشته‌اند.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.