باز هم گودبرداری غیراصولی در تهران

۲۶خردادماه،

کد خبر: ۷۰۱۲ تاریخ انتشار یافتن: شنبه ۲۵ خرداد۹:۵۰ عصر ذخیره ارسال به دوست نسخه چاپی

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از ریزش یک ساختمان سه طبقه در مجاورت یک زمین در حال گودبرداری خبرداد.

به گزارش نوساز، سید جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در تشریح جزئیات این خبر گفت: وقوع یک مورد اتفاق ریزش‌آوار در ساعت ۲:۵۶ بامداد شنبه به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که در پی آن ایستگاه ۸۸ از سوی ستاد فرماندهی به محل اتفاق واقع در خیابان ولیعصر (عج) کوچه تورج اعزام شد.

وی ادامه‌داد: آتش‌نشانان پس از حضور در محل ملاحظه کردند که ساختمانی سه طبقه در مجاورت یک زمین ۳۰۰ مترمربعی که به عمق هفت متر گودبرداری شده بود، که ناگهان بخش‌هایی از آن فرو ریخت.

ملکی با اشاره به احتمال محبوس‌شدن تعدادی از ساکنان این ساختمان در زیرآوار و خاک به ایسنا گفت: آتش‌نشانان عملیات خود برای یافتن محبوس‌شدگان و اتفاق‌دیدگان احتمالی را آغاز کردند که خوشبختانه مشخص شد فردی به هنگام وقوع اتفاق در این خانه حضور نداشته است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران دربارهٔ رعایت اصول ایمنی در این زمین گودبرداری شده نیز اظهارکرد: متاسفانه گودبرداری این زمین غیراصولی بوده و شمع‌بندی مناسبی نیز در آن انجام نشده است.

به گفته وی، آتش‌نشانان ایستگاه ۸۸ در ساعت ۳:۱۳ بامداد روز شنبه پس از ایمن‌سازی محل، به عملیات خود خاتمه دادند.

منبع: ایسنا


برچسب هابرچسب ها: گودبرداری، غیراصولی، ریزش ساختمان، حوادث، تهران، مشکلات



آخرین خبرها
منبع: نوسازنیوز
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.