باز هم یک بازیکن عراقی به ایرانی‌ها ضرر زد/ هوار: از ذوب‌آهن غرامت می‌گیرم

به گزارش خبرآنلاین؛ بعد از قرارداد نجومی جاسم کرار با شاهین بوشهر و دریافت چند صد میلیون پول مفت، این بازیکن راهی عجمان امارات شد. مسولان این باشگاه وعده داده بودند با این بازیکن شدیدا برخورد می کنند ولی خبری از برخورد نشد و کرار به راحتی راهی عجمان شد. حالا نیز خبرها از عراق حکایت از آن دارد که هوار ملامحمد خوش و خرم مشغول عقد قرارداد با باشگاه اربیل عراق است. این بازیکن که با خبرگزاری اکانیوز گفت و گو می کرد، در این باره گفت: «رای پرونده ام با ذوب آهن، به نفع من تمام شد و به زودی قرارداد جدیدم را با اربیل امضا می کنم.»

ملامحمد که در کردستان عراق حضور دارد در این باره توضیح داد: «مشکلاتم با باشگاه ذوب آهن در ایران تمام شد و به کمک وکیل خود موفق شدم این پرونده را به نفع خودم ببندم. باشگاه ذوب آهن موظف شد که به من غرامت پرداخت کند. با روشن شدن تکلیفم، ظرف چند روز آینده نیز قراردادم را با باشگاه اربیل امضا می کنم و برای این تیم به میدان خواهم رفت.» ملامحمد اضافه کرد: «ذوب آهن باید حق و حقوق من را بابت فصل ۲۰۱۲-۲۰۱۱ به طور کامل پرداخت کند.» ملا محمد خبر جالبی نیز داد: «اتفاقا این باشگاه تلاش زیادی کرد که دوباره من را به ایران بازگرداند و بتوانیم همکاری تازه ای داشته باشیم ولی من این پیشنهاد را قبول نکردم.»

اکا نیوز در پایان این گفت و گو نیز با اشاره به سابقه درخشان هوار ملامحمد در اختلاف با باشگاههای ایران، توضیح می دهد: «این بازیکن پیش از حضور در ذوب آهن ابتدا با باشگاه پرسپولیس و سپس با استقلال به مشکل خورد و نتوانست با آنها ادامه کار دهد. مشکلات او با مدیریت پرسپولیس بسیار زیاد بود.»

۴۳ ۴۳

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.