باشگاه‌های گهر و ملوان جریمه شدند

جام جم آنلاین: کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال از جریمه ۱۰ میلیون تومانی دو باشگاه گهر دورود و ملوان بندرانزلی خبر داد.

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی پس از بررسی پرونده و مستنداتی که در اختیارش بود، باشگاه ملوان بندرانزلی را به دلیل پرتاب نارنجک به وسیله تماشاگران این تیم به داخل زمین و اقدام به زدن سوت‌هایی، شبیه به صدای سوت داور بازی و همچنین درگیری با تماشاگران منتسب به تیم گهر، اقدام به پرتاب سنگ و اشیا و شکستن صندلی‌های ورزشگاه انقلاب کرج، به پرداخت پنج میلیون تومان جریمه محکوم کرد.

کمیته انضباطی همچنین باشگاه گهر دورود لرستان را به دلیل استفاده از الفاظ ناشایست، اقدام به درگیری با تماشاگران تیم مقابل و پرتاب سنگ و اشیا و آسیب رساندن به خودروهای تیم ملوان، توسط طرفداران تیم گهر با اعمال تخفیف به دلیل رفتار شایسته تماشاگران این تیم در دیدار مورخ ۳/۵/۹۱ مقابل راه آهن، به پرداخت پنج میلیون تومان جریمه محکوم کرد.

همچنین باشگاه گهر باید مبلغ چهار میلیون و سیصد هزار تومان خسارت وارد شده به اتوبوس تیم ملوان که با گزارش مراجع انتظامی تایید شده است را هم پرداخت کند.

لازم به ذکر است که هر دو تیم باید نسبت به جبران خسارت وارده به ورزشگاه انقلاب کرج، که شامل ۹۳ صندلی شکسته شده است اقدام کنند. رای صادره قابل تجدیدنظر در کمیته استیناف است.

دیدار تیم‌های گهر دورود و ملوان بندرانزلی در چارچوب هفته اول مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار شد و به برتری یک بر صفر ملوان انجامید. در حاشیه این بازی حوادث و اتفاقی رقم خورد که جرایمی را برای دو باشگاه به دنبال داشت.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.