باشگاه‌ها بدهکارند اما خریدهای گرانقیمت می‌کنند/ مقابله جدی با دلالیسم

به گزارش خبرگزاری مهر، غلامرضا بهروان ضمن بیان این مطلب در خصوص ممنوع الفعالیت شدن برخی افراد در فوتبال و وضعیت بدهکاری باشگاه‌ها گفت: درباره حضور افراد در فوتبال و تاییدیه حضور و فعالیت آنها تصمیماتی گرفته‌ایم که آن را اجرا خواهیم کرد. برهمین اساس برخی افراد در این زمینه ممنوع الفعالیت هستند و خودشان هم می‌دانند که نباید فعالیت کنند و با آنها در صورت فعالیت برخورد می شود.

بهروان که با سایت رسمی فدراسیون فوتبال گفتگو می‌کرد، همچنین تاکید کرد: ما به صورت جدی مقابل پدیده دلالیسم ایستاده‌ایم و باشگاه‌ها هم در این زمینه همکاری‌های لازم را دارند.

وی درباره بحث بدهکاران و طلبکاران باشگاه‌ها گفت: باید همه باشگاه‌های بدهکار نسبت به تسویه حساب با طلبکاران اقدام کنند اما جالب اینجاست با اینکه بدهی‌های میلیاردی دارند‌، خریدهای گرانقیمت انجام می‌دهند و واقعا باعث تعجب است که این اتفاق می‌افتد. خود باشگاه‌ها باید رعایت کنند، چرا که پرونده اکثر باشگاه‌ها بدهکار باز و در دست بررسی و صدور حکم کمیته انضباطی است و حتی در این باره احکامی هم صادر شده است.

سرپرست سازمان لیگ در پایان گفت:امیدواریم در لیگ پیش رو بسیاری مشکلاتی که قبلا داشته‌ایم را نداشته باشیم و باشگاه‌ها در همه موارد از جمله استاندار سازی و غیره همکاری های لازم را با ما داشته باشند.

دوازدهمین دوره مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ۲۹ تیرماه آغاز می‌شود و قرعه کشی مسابقات نیز در تاریخ ۴ تیرماه برگزار خواهد شد.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.