باشگاه آلومینیوم مطالبات بازیکنان را به موقع پرداخت می کند/سه امتیاز دیدار سایپا را کسب می کنیم

۳۰م دیماه ،

مهدی فلامرزی شرایط تیم را مناسب ارزیابی کرد و اظهار داشت: تیم آلومینیوم در دیدار مقابل سایپا تیم برتر و پیروز میدان است.

مهدی فلامرزی سرپرست تیم فوتبال آلومینیوم  هرمزگان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: تیم آلومینوم  هرمزگان  علی رغم اینکه اولین سال حضور خود را در رقابت های لیگ برتر تجربه می کند اما به نسبت سایر تیم ها در پرداخت حقوق بازیکنان و عمل به تعهدات مالی خود موفق تر بوده است تیم های فعال در رقابت های لیگ برتر با مشکلات مالی مواجه می باشند و با این وجود باشگاه آلومینوم هرمزگان با پیگیری های جباری زاده مدیر عامل تیم مطالبات بازیکنان به موقع پرداخت می کند.

وی ادامه داد: تیم آلومینیوم  پس از باخت مقابل تیم راه آهن تهران از لحاظ روحی و روانی دچار افت شده بودند اما با صحبت های میثاقیان و جباری زاده خوشبختانه بازیکنان روحیه لازم برای پیروزی مقابل سایپا را کسب کرده اند به طور حتم در مقابل سایپا تیم برتر میدان خواهیم بود.

غلامرزی افزود: بازیکنان به غیر از مجتبی زارعی در سلامت کامل جسمانی  روحی-روانی قرار دارند و خوشبختانه محروم نیز در این بازی نداریم شرایط برای لیگ سه امتیاز با ارزش مقابل سایپا برای بازیکنان تیم  فراهم است./مح


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.