باشگاه صنعت مس: شرمساریم!

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس رسما از حرکت غیر اخلاقی بعضی از هواداران در تمرین روز قبل این تیم و توهین به سرمربی و مربی تیم مس اظهار تاسف کرد و در این خصوص خطاب به مردم گفت: «شرمساریم!»

 

 

در تمرین عصر روز شنبه مس و زمانی که بیژن طاهری مربی تازه مس وارد زمین شد، با شعارهای هواداران حاضر در تمرین علیه خود روبرو شد. اما در ادامه این شعارها سنگین تر شد تا جایی که بعضی از هواداران برای نشان دادن اعتراض خود وارد زمین شدند.

باشگاه صنعت مس با صدور بیانیه‌ای از این حرکت غیر اخلاقی عذرخواهی کرد.

در این بیانیه آمده است: «متاسفانه تمرینات تیم مس با حرکت قبیح بعضی هواداران  به سوژه‌ای تاسف بار برای اهالی ورزش و فوتبال در کشور تبدیل شده است  و ما (باشگاه صنعت مس) به جای آن  هواداران که نام کرمان و کرمانی و البته خصلت میهمان نوازی مردم خونگرم این دیار را خدشه دار کردند شرمساریم .»

رفتار غیر اخلاقی هواداران، احساسات هواداران واقعی صنعت مس را جریحه دار کرده است. دیروز و امروز مردم کرمان طی تماس‌های فراوان با باشگاه صنعت مس  مراتب تاسف خود را برای چنین اتفاقی اعلام و این سوال را مطرح کردند که  آیا این تیمی است که می خواهیم از لحاظ روحی و روانی ان را مهیای بازی در لیگ برتر نماییم ؟  مردم کرمان همچنین ضمن آرزوی موفقیت برای تیم صنعت مس کرمان، در این مقطع زمانی حمایت کامل از تیم مس کرمان را بهترین تصمیم ممکن می دانند.

 

 

باشگاه خبرنگاران

باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.