باشگاه فلامنگو:زیکودریک سال ۸۹گل زده است

۲۳م آذر ،

لیونل مسی برای اینکه اثبات کند برترین گلزن تاریخ در تعداد گل‌های به ثمر رسانده در یک سال است، به مانع جدیدی برخورد.

به گزارش فارس،پیش از این جزئیاتی منتشرشد که چیتالو بازیکن اهل زامبیا در سال ۱۹۷۲ توانسته ۱۰۷ گل را به نام خود ثبت کند و اکنون فلامنگو مدعی شده که ۸۹ گل توسط زیکو در یک سال (۱۹۷۹) به ثبت رسیده است. باشگاه برزیلی اعلام کرده که هفته آینده درخواستی به فیفا ارسال خواهد کرد تا این مسئله را در نظر بگیرد.

برونو لوچنا، رئیس باشگاه فلامنگو در این باره اظهار داشت: زیکو در سال ۱۹۷۹ توانست ۸۹ گل بزند و هرچیزی که دربارهٔ رکورد مسی گفته شده، اشتباه است. مسی بهترین گلزن تاریخ در یک سال نیست. من فکر می‌کنم این اشتباه بزرگی است و ما می‌خواهیم هفته آینده در این باره به فیفا اعتراض کنیم. تمام تلاش‌مان را خواهیم کرد تا این عنوان به زیکو برگردد.

باشگاه اهل ریودوژانیرو در حالی تلاش می‌کند فیفا را نسبت به این مسئله قانع کند که آماری که روی سایت این باشگاه قرار گرفته دیدارهای دوستانه را نیز شامل می‌شود.

رئیس باشگاه فلامنگو بر اساس ۵۰ مسابقه متوالی بدون شکست در آن سال این ادعا را مطرح می‌ کند که تأیید شده است.

وی در این باره گفت: آنها گل‌های زیکو در دیدارهای دوستانه را به حساب نیاورده‌اند و این اشتباه است. اگر دیدارهای دوستانه در روند شکست‌ناپذیری ما به حساب آمده، گل‌ها نیز باید به حساب آورده شوند. ما بین سال‌های ۱۹۷۸ تا ۱۹۷۹ در بیش از ۵۰ مسابقه شکست نخوردیم و این رکورد در موزه فوتبال ثبت شده است. گل‌های زیکو در این زمان نیز باید به حساب آورده شوند.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.