باشگاه کتاب‌خوانان کوچک عضو می‌پذیرد

کتابخانه شهدای حصارک به منظور آشنایی هر چه بیشتر کودکان با کتاب و کتابخوانی و پرورش فرهنگ مطالعه،اقدام به عضو گیری در باشگاه کتاب خوانان کوچک کرده است.

مریم گودرزی ،رئیس کتابخانه شهدای حصارک در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات باشگاه خبرنگاران گفت:‌اطلاعاتی که کودک امروزی دریافت می‌کند،همچون باران بهاری است که دانه‌های گوناگون را برای باروری در زمین آماده‌ی ذهن کودک به همراه دارد؛این که کدام یک از این دانه‌ها جوانه بزنند بستگی به غذایی است به آن دانه داده می‌شود.
وی در ادامه افزود:برای بارور کردن ذهن کودک باید غذای مناسب به او داد و کتاب همان غذایی است که باید به درستی و همسو با نیاز کودک و نوجوان گزینش شود.
رئیس کتابخانه شهدای حصارک درخصوص چه کتابی مناسب کودکان است،اظهار داشت:کتابی که در آن نویسنده با کودک همراه شود و به کشف شگفتی‌های دنیای پیرامون کودک بپردازد،کتابی که مهربانی و احترام به انسان را ترویج دهد،کتابی که به تخیل کودک میدان بدهد و کودک با خواندن آن فرصت زندگی در دنیای آرزوها را پیدا کند.
گودرزی درخصوص برنامه‌های باشگاه کتابخوان کوچک تصریح کرد:در باشگاه کتابخوانان کوچک آموزش شیوه‌های مطالعه،مطالعه گروهی،داستان نویسی و تقویت قوه درک و تخیل،هم اندیشی،نقدو بررسی داستان توسط کودکان از برنامه‌هایی است که در این باشگاه برگزار می‌شود.
رئیس کتابخانه حصارک در پایان خاطرنشان کرد:کودکان و نوجوانان علاقمند به فعالیت و عضویت در این باشگاه می‌توانند روزهای پنج‌شنبه هر هفته ساعت ۱۰ به کتابخانه شهدای حصارک واقع در جنب‌آباد شمالی، بلوار سیمون بولیوار، نبش ایرانشهر شمالی مراجعه فرمایید./ه


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.