باشگاه مالاگا درخواست استیناف می دهد

۲۷م دیماه ،

 مقامات باشگاه مالاگا تأکید می کنند « قربانی » شده اند و پرونده خود را به دیوان داوری ورزش خواهند برد.

مقامات مالاگا پس از مطلع شدن از محرومیت خود در بیانیه ای اعلام کردند:« در راستای تأکید بر حقوقمان پرونده خود را به دیوان داوری بین المللی ارجاع خواهیم داد.»

یوفا ماه قبل اعلام کرد اگر مالاگا نتواند بدهی های خود را پرداخت کند نمی تواند نه در لیگ اروپا و نه در لیگ قهرمان اروپا شرکت کند.

به این باشگاه اسپانیایی تا روز سی و یکم ماه مارس سال آینده فرصت داده شد بدهی های خود را پرداخت کند.

مالاگا – که سیصد هزار یورو نیز جریمه شده است – برای اولین بار این فصل در لیگ قهرمانان اروپا حضور دارد و در مرحله یک هشتم باید با پورتوی پرتغال دیدار کند.

مقامات مالاگا تأکید می کنند در راستای قانون سلامت مالی یوفا در حال بازسازی خود می باشند . آنها ماه قبل محرومیت خود را « کاملا نامناسب و ناحق » توصیف کردند.

باشگاه مالاگا در آن زمان در بیانیه ای اعلام کرد:« مجازات غیرعادلانه علیه ما اعمال شده است تا عبرتی برای دیگر باشگاهها باشد و ما قربانی شده ایم.»

تیم مالاگا – که هم اکون در رده ششم لیگا ایستاده است – هم اکنون امیدوار است بتواند تا پایان فصل در ده چهارم لیگا قرار گیرد که به این باشگاه اجازه خواهد داد بار دیگر در رقابت های فصل بعد لیگ قهرمانان اروپا حضور یابد.

نه باشگاه اروپایی به سبب مشکلات مالی به قانون سلامت مالی یوفا ارجاع داده شده اند.

به گزارش خبرگزاری فرانسه از مادرید، مالاگا سال قبل حدود شصت میلیون یورو برای خرید بازیکنان جدید اختصاص داد اما در پرداخت سر رسید بدهی هایش در تاریخ مقرر ناکام بود.

شیخ عبدالله بن ناصر آل ثانی یکی از اعضای خانواده حاکم قطر مالک باشگاه مالاگاست.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.