باشگاه ورزشی بانوان در سرای محله نظامی به بهره برداری رسید

دوشنبه ۹ مرداد – ۰۱:۵۷:۴۹ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس

در منطقه ۲۰:

بزرگنمایی:  

در راستای ترویج ورزش همگانی ، باشگاه ورزشی ویژه بانوان در سرای محله نظامی در شهرداری ناحیه ۶ منطقه ۲۰ به بهره برداری رسید.
به گزارش خبرگزاری ممتاز، یحیی رنجبران شهردار ناحیه ۶ با اعلام این خبر گفت: با هماهنگی اداره اجتماعی ناحیه و در راستای توسعه فضاهای ورزشی و به منظور رفاه حال بانوان ، باشگاه ورزشی ویژه بانوان در سرای محله نظامی به بهره برداری رسید.
وی با اشاره به برگزاری کارگاه های آموزشی و فرهنگی ویژه فصل تابستان در سرای محله نظامی افزود: با هدف ارتقاء سطح علمی و غنی سازی اوقات فراغت شهروندان از ابتدای تیرماه کارگاه های آموزشی ویژه تابستان از جمله  آموزش قران ،خطاطی ،طراحی،نقاشی ،زبان انگلیسی و کامپیوتر در این مرکز برگزار می شود.
رنجبران با توجه به فرارسیدن ایام پرفضیلت ماه مبارک رمضان به برگزاری کارگاه های تغذیه ویژه این ماه اشاره کرد و افزود: با هماهنگی واحد سلامت  اداره اجتماعی و فرهنگی ناحیه ۶ کارگاه اموزشی با عنوان دانستنیهای تغذیه در ماه مبارک رمضان در خانه سلامت محله نظامی برگزار شد.
وی با اشاره به برگزاری کارگاه آموزشی قران کریم در سرای محله نظامی تصریح کرد : در ایام ماه مبارک رمضان به منظور بهره مندی شهروندان از برکات قران ، با استفاده از لوح فشرده آموزه های قرانی و جزء ۳۰قران در قالب اشعار برای سنین مختلف آموزش داده می شود.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۷۳۰۱۳۵۷۴۹۹۳۷


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.