باشگاه پژوهشگران باید معضل کشور را برطرف کند

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ شنبه ۱۳م آبان ۹۱،

در جلسه هم اندیشی با روسای باشگاه پژوهشگران مطرح شد:

باشگاه پژوهشگران باید معضلات کشور را برطرف نموده و از چالش ها به عنوان یک فرصت استفاده نمایند.

مصطفی صائمیان مسئول حوزه فرهنگی باشگاه پژوهشگران در گفتگو با خبرنگار صنفی آموزشی باشگاه خبرنگاران گفت: جهت ایجاد تحول اساسی در باشگاه پژوهشگران و با توجه به رویکرد تازه ریاست دانشگاه آزاد دکتر دانشجو، اولین جلسه هم اندیشی با روسای واحد های قزوین، رودهن، قم ، تهران و البرز در جهتی ایجاد تحول اساسی در باشگاه پژوهشگران برگزار شد .

همچنین وی گفت: در این جلسه دکتر کریم زارع رئیس باشگاه پژوهشگران ضمن محکومیت پخش فیلم موهن آمریکایی گفت که دشمنان اسلام قصد دارند با پخش فیلم موهن ، موج اسلام گرایی را در جهان که همواره در حال بسط می باشد را متوقف نمایند اما به لطف الهی حقایق اسلام همچنان در حال گسترش می باشد.

صائمیان تصریح نمود: در ادامه دکتر موسی خانی به کارکرد های باشگاه اشاره نمود، که باید با کارکرد معاونت پژوهش تفاوت داشته باشد و باشگاه های پژوهشگران باید معضلات کشور را برطرف نمایند و با حمایت ها می تواند این امر مهم را انجام داد. باید به شناسایی و جذب نخبگان پرداخت و صرفاً نخبگان حتماً باید از معدل بالایی برخوردار باشند بلکه باید شورای جذب استعداد های درخشان واقعی را شناسایی و جذب نمایند و این همانند همان کاری است که دانشگاه هایی مانند دانشگاه نیویورک انجام می دهد./ع۲


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.