باعث خوشحالی من است که با باشگاه پرسپولیس این تفاهم نامه را امضا کردم

۰۷م آذر ،

رودولف کاناوسی گفت: سبب خوشحالی من است که با باشگاه پرسپولیس این تفاهم نامه را امضا کردم، می‌دانم توقعات بالا است ترافیک از بزرگترین شرکت‌های رده پایه در فوتبال برزیل است.

به گزارش گروه ورزشیممتازنیوز، مدیر عامل آکادمی ترافیک برزیل پس از عقد قرارداد همکاری با باشگاه پرسپولیس گفت: هدف ما توسعه فوتبال در ایران و به خصوص باشگاه پرسپولیس است که امیدوارم بتوانیم به نتیجه خوبی دست یابیم.

وی افزود: ما بازیکنانی را داریم که در لیگ اروپا و کشورهایی مثل اسپانیا، هلند، پرتغال و آلمان حاضر می باشند. نفرات بسیاری را در رده سنی ۱۸ تا ۲۱ ساله پرورش دادیم و در حال حاضر ۵ بازیکن جوانان برزیل پرورش یافته آکادمی ترافیک می باشند و می‌خواهیم در پرسپولیس هم فعالیت‌های خوبی را در همین راستا انجام دهیم.

مدیر عامل آکادمی ترافیک برزیل در مورد شرایط فوتبال ایران گفت: می‌دانم پرسپولیس تیم بزرگی در آسیا است. ایرانی‌ها در فوتبال تاکتیک خاص خودشان را دارند و فوتبال پویایی را بازی می‌کنند. بازی دوستانه پرسپولیس را چند روز پیش تماشا کردیم و متوجه شدم بازیکنان ایران می‌توانند حرفه‌ای‌تر شوند. باید کمک بیشتری کنیم تا بتوانیم در پرسپولیس تاثیر گذار شویم./مح


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.