باغمیشه: رویانیان به مشاوران قدرتمند نیاز دارد

۱۵ام بهمن ،

 علی باغمیشه در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس اظهار داشت: من بعد از آنکه فوتبال را کنار گذاشتم به دنبال تحصیل رفتم و اکنون در حال گرفتن فوق‌ لیسانس تربیت بدنی‌ هستم. در همین مدت هم در تیم فجر کرج به عنوان مربی و سرمربی در فوتبال فعالیت می‌کردم. فجر کرج در لیگ دسته سه بود و بازیکنانی مثل سلیمان فلاح را به فوتبال معرفی کرد.

وی ادامه داد: اکنون مدرک مربیگری A آسیا را گرفته‌ام و می‌خواهم در رده‌ای بالاتر مربیگری کنم. می‌خواهم در لیگ یک به عنوان مربی کار کنم و تجربه‌های بیشتری کسب کنم.

مهاجم سابق پرسپولیس با اشاره به سوابق خود در این تیم گفت: من بعد از آنکه ۵ سال در تراکتورسازی بازی کردم و آقای گل شدم به پرسپولیس آمدم. آن زمان در پرسپولیس ترافیک مهاجم بود. من و ادموند بزیک، پایان رأفت و کوروش برمک هم‌بازی بودیم، حتی علی کریمی هم گاهی اوقات به عنوان مهاجم بازی می‌کرد. دو سال در پرسپولیس بازی کردم و در آن زمان سه جام قهرمانی گرفتیم و یک بار هم در آسیا سوم شدیم. دوران طلایی پرسپولیس آن زمان بود. با علی پروین و عابدینی قهرمان شدیم. عابدینی هم مدیری قوی بود.

وی در مورد اینکه چرا پرسپولیس اکنون دیگر آن اقتدار قبل را ندارد، گفت: واقعیت آن است که فوتبالیست‌های امروزی از سر شکم‌سیری فوتبال بازی می‌کنند. من آن زمان به عنوان آقای گل لیگ با ۵ میلیون تومان به پرسپولیس آمدم و ۷ ماه هم پولی نگرفته‌ام. بازیکنان دلسوزانه و با تمام وجود بازی می‌کردند اما اکنون بازیکنان فقط به دنبال آن می باشند که دو ساعت با تیم تمرین کنند و پی زندگی خود بروند. اگر بازیکنان پول میلیاردی می‌گیرند نوش جانشان چون فشار تمرینی زیادی هم تحمل می‌کنند اما باید در قبال پول حرفه‌ای رفتار حرفه‌ای هم داشته باشند. در باشگاه‌های اروپایی فوتبالیست مثل یک کارمند در باشگاه فعالیت می‌کند نه آنکه فقط دو ساعت تمرین کند و برود.

وی در مورد مدیریت محمد رویانیان گفت: رویانیان هم مانند عابدینی مدیری قوی است اما او باید مشاوران قدرتمند داشته باشد، همانطور که یک مربی برای آنکه بتواند به موفقیت برسد باید مشاوران قدرتمندی داشته باشد. رویانیان هم که توانسته برای پرسپولیس درآمدزایی کند باید از مشاوران قدرتمند استفاده کند.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.