باقری: باید امشب نتیجه تلا‌ش‌هایمان را بگیریم

  کورش باقری سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری ایران در گفت‌وگو با خبرنگار اعزامی خبرگزاری دانشجویان ایران به لندن اظهار کرد: خدا را شکر وضعیت ما خوب است و ما باید امشب نتیجه تلا‌ش‌هایمان را بگیریم. کمتر از دو ساعت به شروع رقابت کیانوش رستمی و سهراب مرادی باقی مانده و می‌بینیم که هر دوی آن‌ها در بهترین وضعیت قرار دارند. آن‌ها پس از وزن‌کشی اکنون در حال تمرکز گرفتن هستند و تا ساعتی دیگر وارد محل گرم کردن می‌شوند تا به روی صحنه رقابت بروند.

وی ادامه داد: امشب ما باید نتیجه زحمات‌مان را بگیریم. آن‌ها و همه تیم خیلی زحمت کشیدند ما کمتر از بقیه تلاش نکردیم و فکر نمی‌کنم کسی اندازه ما تمرین کرده باشد. حالا مانده تا به رقابت برسیم و نتیجه مشخص شود.

سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری در مورد سطح بالای رقابت‌ها نیز گفت: رقابت‌های خیلی سنگین است. از روز ابتدایی مسابقه‌های وزنه‌برداری تاکنون هیچ روزی نبوده که رکورد جهان و المپیک شکسته نشود. امشب هم اگر بخواهیم با مدال به خانه برگردیم، باید به رکوردهای جهان و المپیک حمله کنیم. به نظر من اگر کیانوش و سهراب از مجموع ۶ وزنه‌ای که من انتخاب می‌کنم، ۵ وزنه را مهار کنند، هر دو با مدال المپیک از صحنه بیرون می‌آیند.

کیانوش رستمی قهرمان جهان در دسته ۸۵ کیلوگرم نیز در حالی که به روی تخت دراز کشیده بود، به خبرنگار ایسنا گفت: من تلاشم را کرده‌ام و اکنون فقط بر روی نحوه وزنه زدن‌هایم تمرکز می‌کنم. دیگر چیزی مهم نیست و باید نتایج زحمت‌ها و سختی‌هایی که کشیده‌ام امشب ببینم. من برای رسیدن به مدال طلای المپیک به اینجا آمده‌ام و امیدوارم که خدا نیز من را یاری کند.

سهراب مرادی دیگر وزنه‌بردار پرانگیزه تیم که امشب در دسته ۸۵ کیلوگرم به روی تخته می‌رود نیز در حالی که شاداب و خندان بود، به خبرنگار ایسنا گفت: حالا دیگر برای من روز موعود است. من هم خیلی تلاش کرده‌ام و نمی‌گذارم که مدال المپیک مفت از چنگم خارج شود. باید قدر این لحظاتی که در آن هستم را بدانم.

رقابت‌های دسته ۸۵ کیلوگرم وزنه‌برداری بازی‌های المپیک لندن از ساعت ۱۰:۳۰ شب به وقت تهران در مجموعه ورزشی اکسل آغاز می‌شود.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.