باقری مربی تیم ملی فوتسال شد

۳۰م دیماه ،

این مربی ارزنده و با سابقه در ورزش استان قم و کشورمان دکتر قدرت‌الله باقری است که در بسیاری از تیم‌های ملی از جمله کاراته سابقه فعالیت به عنوان مربی بدن‌ساز را دارد و اکنون به عنوان مربی بدن‌ساز تیم ملی فوتسال بزرگسالان انتخاب شده است.

باقری که از اساتید دانشگاه محسوب می‌شود و سابقه بسیار زیادی در ورزش استان و کشور دارد و البته از چهره‌های شناخته شده ورزش به شمار می‌رود، در مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا در سال ۲۰۲۲ در کنار خسوس کاندلاس اسپانیایی مربیگری خواهد کرد.

با توجه به درخشش تیم فوتسال صبای قم در مسابقات چهاردهمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور و صدرنشینی مطلق این تیم که اکنون نماینده قم را به سوی قهرمانی در این رقابت‌ها به پیش می‌برد، مربی این تیم یعنی قدرت الله باقری به عنوان مربی تیم ملی فوتسال انتخاب شد.

نتایج درخشان صبای قم در بازی‌های این فصل لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور از یک سو و آمادگی بدنی بالا و فوق‌العاده صبای قم از سوی دیگر سبب شده است تا صبای قم علاوه بر بازی‌های بسیار زیبایی که در لیگ برتر به نمایش می‌گذارد، از نظر بدنی نیز هم اکنون آماده‌ترین تیم حاضر در لیگ باشد.

نکته جالب توجه در خصوص تیم فوتسال صبای قم این است که با تلاش‌های قدرت الله باقری مربی بدن‌ساز این تیم، صبا تا ۱۸ هفته سپری شده از لیگ برتر فوتسال هنوز هیچ بازیکن مصدومی نداشته و این تیم اکنون به سوی قهرمانی در لیگ برتر حرکت می‌کند.

قدرت الله باقری در آغاز فصل جاری لیگ برتر فوتسال در کنار امیر شمسایی فعالیت خود را با صبا آغاز کرد و بعد از مدتی که شمسایی از صبا کناره گیری کرد، جایگاه وی را به عنوان دومین سرمربی صبای قم در لیگ چهاردهم بر عهده گرفت.

باقری صبای قم را قهرمان نیم فصل لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور کرد و با توجه به مشغله‌ای که در تدریس به عنوان استاد دانشگاه داشت، مسئولیت سرمربیگری تیم فوتسال صبای قم را به محسن حسن زاده کاپیتان صبا واگذار کرد و همکاری خود را با صبای قم به عنوان مربی ادامه داد.

اکنون که کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال تصمیم به انتخاب خسوس کاندلاس اسپانیایی به عنوان سرمربی تیم ملی فوتسال گرفته است، این مربی اسپانیایی نیز به سبب ارتباط بسیار خوبی که با باقری دارد وی را به عنوان مربی بدن‌ساز تیم ملی انتخاب کرد.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.