باقری: مهدوی‌کیا از خودگذشتگی بزرگی کرد

۱۸فروردین۱۳،

کریم باقری که در تمرین امروز پرسپولیس حضور یافته دربارهٔ بازی پرسپولیس با داماش اظهار کرد: بازی بدی نبود. هر دو تیم با احتیاط بازی می‌کردند و به ویژه در وقت‌های اضافه دوست داشتند که کار به ضربات پنالتی کشیده شود که این طور هم شد و خوشبختانه پرسپولیس توانست ضربات خوبی را به سمت دروازه داماش بزند و بازی را ببرد.

وی دربارهٔ حرکت مهدوی کیا در بازی دیروز گفت: فکر می‌کنم مهدی با آن شرایطی که داشت، کار بزرگی انجام داد. دستش درد نکند که به رشت و اردوی تیم رفت. او خیلی از خود گذشتگی کرد. از طرف بازیکنان از او تشکر می‌کنم و بد نیست که از این طریق هم مجددا به او فوت مادر بزرگوارش را تسلیت بگویم.

به گزارش ایسنا، باقری دربارهٔ بازی فینال جام حذفی گفت: بازی با سپاهان همیشه بازی سختی است. پرسپولیس و سپاهان همیشه بازی‌های خوبی با هم انجام داده‌اند. هر دو تیم می‌خواهند قهرمان شوند و هر کس که از نظر بدنی و روحی – روانی آمادگی لازم را داشته باشد می‌تواند برنده این بازی شود.

کاپیتان سابق تیم ملی همچنین دربارهٔ وضعیت ایران برای صعود به جام جهانی ۲۰۲۴ گفت: طبق نظر اکثر کارشناسان تیم ملی فعلا خوب بازی نمی‌کند و خوب نتیجه نمی‌گیرد که همین موضوع کار را برای صعود سخت کرده است اما سه بازی مهم تا پایان بازی‌های مقدماتی باقی مانده است که امیدوارم بازیکنان با شرایط خوبی در این بازی‌ها حاضر شوند. آرزوی همه مردم صعود تیم ملی به جام جهانی است و من هم امیدوارم که بتوانیم با کسب امتیازهای لازم از بازی‌های باقی مانده به جام جهانی صعود کنیم.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.