باقری لنکرانی: آیت​الله مصباح فرمودند با آمدن جلیلی اتفاق تازهی نیفتاده/ روانبخش: آیت​الله مصباح گفتند بعضی برنامه​های جبهه پایداری بلند پروازنه است

۲۳اردیبهشت،

کامران باقری لنکرانی در جمع طلاب اصفهان گفت: علامه‌ مصباح به من گفتند با آمدن جلیلی اتفاق تازهی نیفتاده است و شما به تبلیغ گفتمان خود ادامه ‌دهید.
وی همچنین گفت: حل مشکلات دهه نود با راهکارهای دهه هفتاد امکان‌پذیر نیست و باید برنامه‌هایی با نوآوری مبتنی بر آرمان‌های انقلاب اسلامی داشته باشیم.
لنکرانی افزود: با توجه به شرایط موجود، معرفی‌کردن کاندیدا توسط جبهه پایداری کار خوبی بود. زیرا هنوز امکان رقابت میان اصولگرایان وجود دارد. اگر هاشمی در دور اول احتمال رأی داشته باشد، در دوم مطمئنا رأی نمی‌آورد.

همچنین ایسنا نوشت:

قاسم روانبخش نماینده جبهه پایداری در دانشکده کشاورزی دانشگاه گیلان «دوری و اجتناب از بلندپروازی در شعار کاندیداها» را یک اصل ضروری بیان و اظهار کرد: کاندیداها باید به شعارهای واقع‌گرایانه بپردازند و از شعارهای آرمان‌گرایانه اجتناب کنند.
وی از رونمایی برنامه دولت یازدهم در جبهه پایداری خبر داد و گفت: زمانی که برنامه دولت یازدهم در خدمت آیت‌الله مصباح یزدی قرار گرفت وی بر روی بعضی از برنامه‌های خط قرمز کشیدند و گفتند این برنامه‌های بلند پروازانه است.
نماینده جبهه پایداری یکی از اشکالات برنامه‌های تدوین شده دولت احتمالی لنکرانی را «از بین بردن ربا در جامعه به طور کامل» دانست و گفت: آیت‌الله مصباح یزدی در این خصوص فرمودند که باید در این برنامه این‌گونه عنوان می‌شد که در کاهش ربا تلاش خواهیم کرد.

/۲۹۲۱۲

 

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.