باقری: محمدپور خودش را از اردوهای تیم ملی حذف کرد

۳۱فروردین۱۳،

در پی حواشی به وجود آمده که شنیده ها حاکی از آن است که محمدپور یکی دیگر از المپیکی های وزنه برداری از سوی مسئولان به اردو دعوت شد ولی تا به امروز حضور وی در تمرینات اردوهای تیم ملی به چشم نمی خورد.

کوروش باقری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: سعید محمدپور وزنه بردار دسته ۹۴ کیلویی یکی از دعوت شدگان به اردوهای تیم ملی بود که تا امروز در تمرینات حضور پیدا نکرده وقتی کسی داخل تیم نباشد پس در واقع انصراف خود را اعلام کرده و دلش نخواسته بیاید و از تیم ملی خط خواهد خورد.

وی افزود: من هیچ وزنه برداری را از تیم خط نزده ام و این موضوع را تکذیب می کنم اما اگر وزنه برداری نتواند در تمرینات حضور پیدا کند در واقع هیچ جایگاهی در تیم نخواهد داشت.

سرمربی تیم ملی وزنه برداری در خصوص تمرینات تیم افزود: تمرینات ملی پوشان به صورت جدی در حال پیگیری است و ۱۵ نفر در داخل اردو حضور دارند و تیم را برای مسابقات بزرگسالان آسیا و جهان آماده می کنیم.

باقری در پایان گفت: جابر بهروزی وزنه بردار دسته ۶۹ کیلویی به تیم ملی دعوت شد و سهراب مرادی پس از تماس با من مطلع شد که باید به آمادگی ۸۰ درصد برسد و بعد از رکوردگیری بتواند به اردو راه یابد ولی تاکنون هیچ گونه اعلام آمادگی از سوی مرادی نشده است./مح


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.