باقری: وزنه‌برداری ایران می‌تواند در لندن موفق‌تر از المپیک سیدنی باشد

شرایط خوب است، اما ایده آل نیست

در فاصله ۴۰ روز تا آغاز رقابتهای المپیک ۲۰۱۲ لندن، انتظارات کوروش باقری از نفرات ملی پوش حاضر در اردوی تیم ملی وزنه برداری برآورده نشده است.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، سرمربی تیم ملی وزنه برداری کشورمان با بیان شرایط خوب است اما ایده آل نیست، گفت: اعتراف می کنم که در این مقطع زمانی انتظار بیشتری از نفرات حاضر در اردو داشتم. البته هنوز هم زمان مناسب برای رسیدن به اوج در اختیار ملی پوشان قرار دارد و برخی از نفرات تیم مثل سعید محمدپور، نواب نصیرشلال و سهراب مرادی باید در این مدت تلاش بیشتری از خود نشان دهند.

باقری با اشاره به اینکه بهترین زمان اوج نفرات ملی پوش به فروردین ماه گذشته برمی گردد، افزود: الان و در مقایسه با آن زمان که تیم برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا آماده می شد، کیانوش رستمی و سجاد انوشیروانی شرایط بهتری دارند و بهداد سلیمی، سجاد بهروزی و مرتضی رضائیان، شرایط شان تغییری نکرده است. اما ۳ وزنه بردار دیگر از رکوردهای قبلی شان عقب تر هستند و باید با جدیت بیشتری تمرین کنند.

باقری در پاسخ به این سئوال که شرایط کنونی تیم ملی، با اردوی تیم سال ۲۰۰۰ که در آن، خود او در کنار دیگر نفرات برای حضور در المپیک سیدنی آماده می شدند، چه تفاوت هایی دارد گفت: به جرات می توانم بگویم این تیم به نسبت تیم سال ۲۰۰۰ در شرایط بهتری قرار دارد. الان برای من هیچ تفاوتی میان بهداد سلیمی و مرتضی رضائیان وجود ندارد، اما در زمان ایوانف، خودم یکی از کسانی بودم که قربانی برخی تبعیض ها شدم. به لحاظ روحی و روانی هم شرایط این تیم بهتر از تیم سیدنی است و من مطمئن هستم اگر خدا بخواهد می توانیم مدال های خوشرنگ تری را در مقایسه با سال ۲۰۰۰ به دست آوریم.

باقری در پایان با ابراز رضایت از شرایط اردوی بجنورد گفت: جا دارد از مهندس زرین گل، نایب رئیس فدراسیون وزنه برداری و دیگر کسانی که در برپایی این اردو به ما کمک کردند تشکر کنم.


آخرین اخبار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.