بالاترین قرارداد بازیکنان صبا

گردآوری توسط گروه ورزش ممتاز نیوز

مدیر عامل تیم فوتبال صبا در خصوص انتقال این باشگاه به تهران گفت: این موضوع شایعه‌ای بیش نیست و تیم صبا در قم می‌ماند.

محمدرضا کشوری اظهار داشت: تمرینات تیم صبا قرار است که در قم برگزار شود بر این اساس صبا هم در قم می‌ماند و به تهران منتقل نمی‌شود.
 
 وی در مورد تغییرات در  هیات مدیره باشگاه صبا بیان کرد: یک سری از اعضای هیات مدیره تغییر کرده اند و الان هم قرار است استاندار  قم مابقی اعضای هیات مدیره را معرفی کند.
 
 مدیر عامل تیم صبای قم درباره بستن قرار داد با یک شرکت خصوصی گفت: ما با یک شرکت خصوصی به توافقات نهایی برای اسپانسر شدن تیم رسیده‌ایم و قرار است هفته ‌آینده قرارداد نهایی را با این شرکت خصوصی به عنوان اسپانسر امضا کنیم.
 
 کشوری فرد در خصوص مشکلات مالی باشگاه صبا اظهار داشت: مشکلات مالی تیم صبا همچنان باقی است و ۵۰ درصد از قرار داد بازیکنان هنوز پرداخت نشده است مشکلات تیم با حضور  اسپانسر جدید به زودی برطرف خواهد شد.
 
 وی درباره وضعیت مرفاوی گفت: ما گزینه‌ای غیر از مرفاوی برای سرمربیگری نداریم صحبت‌های ضمنی با مرفاوی انجام داده‌ایم اما هنوز قرار داد فصل آینده را با وی امضا نکرده‌ایم، خودمرفاوی موافق ماندن در صبای قم است. شرط ما برای ادامه همکاری با مرفاوی این بود که تیم صبا را در لیگ نگه دارد. بر این اساس با ماندن صبا در لیگ مرفاوی هم سرمربی صبا باقی می‌ماند.

کشوری‌فرد در مورد لیست مازاد باشگاه صبای قم اظهار داشت: مرفاوی هنوز لیست بازیکنان مازاد و بازیکنان مدنظرش را برای فصل بعد را به ما اعلام نکرده است.

مدیر عامل باشگاه صبای قم درباره وضعیت عنایتی بیان کرد: عنایتی بازیکن بزرگی است و زحمات زیادی برای باشگاه صبا کشیده است. ما دوست داریم که عنایتی در باشگاه صبا بماند، اما نظر نهایی باخودش است.

وی درباره احتمال خداحافظی عنایتی ازتیم صبا  گفت: عنایتی یک بازیکن حرفه‌ای است و از بازیکنان جوان هم بهتر کار می‌کند به نظرم حیف است که از فوتبال خداحافظی کند.

کشوری‌فرد در خصوص انتشار قرارداد‌های بازیکنان تصریح کرد: ما مشکلی با انتشار قرارداد‌های بازیکنانمان نداریم. قراردادهای ما شفاف است و مثل برخی از تیمها نیست که شفاف نباشد.

میانگین قرارداد بازیکنان ما ۱۷۰ میلیون است،‌ بالاترین قراردادمان هم با مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان مربوط به رضا عنایتی است.

وی درباره آیین نامه جدید نقل و انتقالات گفت: استفاده از ۱۸ بازیکن بزرگسال به نفع فوتبال کشورمان است. استفاده از بازیکنان جوان باعث می‌شود که لیگ پویایی در فصل آینده داشته باشیم.

کشوری‌فرد در پایان خاطر نشان کرد: با این که قرارداد‌های بازیکنان ما زیر ۵۰۰ میلیون تومان است اما تاکنون همین قرارداد پایین راهم نتوانسته‌ایم پرداخت کنیم.

منبع:شهر خبر


پورتال ایران
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.