بالاخره تاریخ انتشار یافتن «دوست دارم» گروه سون مشخص شد

گردآوری توسط گروه موسیقی ممتازنیوز

پوستر آلبوم گروه سون

پوستر آلبوم گروه سون

موسیقی – صنم قلی زاده: دومین آلبوم رسمی گروه موسیقی«سون» با نام «دوستت دارم» به خوانندگی امیر قنادی، آرش قنادی و کیارش پوزشی بالاخره پس از سالها انتظار هواداران این گروه، تاریخ ۲۶ مرداد ماه سال جاری راهی بازار موسیقی کشور می گردد.

به گزارش خبرنگار موسیقی ، ترانه های آلبوم «دوستت دارم» را علیرضا پیروزی، امیر قنادی، کیارش پوزشی و حمیده اسدی سروده است و ملودی قطعات توسط آرش قنادی و کیارش پوزشی ساخته شده، تنظیم و خوانندگی آلبوم «دوستت دارم» را هم اعضای این گروه، امیر قنادی، آرش قنادی و کیارش پوزشی برعهده داشته اند. همچنین این آلبوم حاوی یک لوح تصویری شامل چهار ویدئو کلیپ از گروه سون است.

شایان ذکر است که گروه سون در تاریخ های ۱۳ و ۱۵ شهریور ماه و هر روز دو سئانس در سالن میلاد نمایشگاه تهران به روی صحنه خواهد رفت.

در ادامه می توانید ویدئوی معرفی دومین آلبوم رسمی گروه سون «دوستت دارم» را با حضور هنرمندان مطرح موسیقی و سینما از جمله رضا صادقی، خشایار اعتمادی، علی لهراسبی، بهنام و بهروز صفاریان، بابک جهانبخش و پدرام کشتکار اختصاصی از موسیقی به صورت آنلاین ملاحظه و در صورت تمایل با کیفیت خوب دانلود کنید.

+ دانلود ویدئو با کیفیت خوب

منبع: موسیقی Musiceiranian.ir


موسیقی
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.