بالاخره خلاصه داستان فیلم تازه‌ی اصغر فرهادی انتشار یافت / مرد ایرانی و زن فرانسوی / یک بار دیگر مضمون خیانت؟

۰۷م آذر ،

دوشنبه, ۰۶ آذر ساعت ۲۳:۴۵ کافه سینما

کافه سینما- مرد بعد از سالها اختلاف همسرش  را رها کرده و به ایران برمی‌گردد. همسر او با مردی فرانسوی  آشنا شده  مرد به فرانسه برمیگردد و یک تازه وارد را در خانه اش با دو بچه اش می بیند و … .

به گزارش کافه‌سینما به نقل از بانی فیلم، این پروژه که هنوز نام قطعی آن مشخص نشده ۱۷ مهر ماه در فرانسه کلید خورده و طبق برنامه ریزی اولیه فیلمبرداری آن تا اواخر آذر ماه ادامه خواهد داشت.

فیلم جدید فرهادی همان طور که پیش از این عنوان شده بود یک ملودرام مدرن شهری در حال و هوای «جدایی نادر از سیمین» است، فیلم داستان زوجی است که بعد از سالها زندگی که حاصلش دو فرزند است زندگی آرامی ندارند. مرد (علی مصفا) بعد از سالها اختلاف همسرش (برتیس بورژو) را رها کرده و به ایران برمیگردد. همسر او با مردی فرانسوی (طاها رحیم) آشنا شده و آن مرد وارد زندگی اش می شود. در همین حال است که او به شوهرش در ایران نامه می نویسد و از او تقاضای طلاق می کند. مرد به فرانسه برمیگردد و یک تازه وارد را در خانه اش با دو بچه اش می بیند و … .

به غیر از برتیس بورژو، علی مصفا، طاها رحیم و پائولین بارلت، بابک کریمی نیز در چند سکانس این فیلم ایفای نقش میکند. فیلم تازه اصغر فرهادی که ظاهرا نام فرانسوی اش (le passé) به معنای قبل است هنوز اسمی ایرانی ندارد. این فیلم به زبان فرانسوی است و تمام صحنه های آن در پاریس فیلمبرداری می شود.

کافه سینما-آخرین خبرها و یادداشت های سینمای ایران و جهان
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.