بالاخره «کازابلانکا» با صدای «رضا رویگری» انتشار یافت

فروردین ۱۴۰۳

رضا رویگری

رضا رویگری

موسیقی ایرانیان – سودا مولائی: تازه ترین آلبوم رضا رویگری با عنوان «کازابلانکا» پس از مدتها انتظار دوستداران این هنرمند راهی بازار موسیقی کشور شد.

به گزارش خبرنگار موسیقی ایرانیان، این اثر ده قطعه به نامهای «بغض»، «قاصدک»، «شیرین و فرهاد»، «صحنه»، «دوران»، «سفر بخیر»، «زندگی»، «کازابلانکا»، «زیبایی» و «هنوز»  دارد که ترانه این قطعات توسط یغما گلرویی، امین بامشاد، مریم اسدی، زهرا کلاته و زهرا عاملی سروده شده و پوریا حیدری، بهرنگ بهادرزاده، بهنام شهرکی و علی زارعی به عنوان تنظیم کننده در این اثر حضور داشته اند، همچنین ملودی قطعات ساخته حمید عسکری، مهدی یغمایی، عماد توحیدی و رضا رویگری است.

شایان ذکر است که رضا رویگری بازیگر توانای سینما و تلویزیون ایران، پیش از این هم دو آلبوم به نام های «از عشق گفتن» و «غوغا» وارد بازار موسیقی کشور کرده بود.

در ادامه می توانید قطعه «بغض» از آلبوم «کازابلانکا» را با اجازه صاحب اثر برای معرفی بیشتر این آلبوم از طریق پایگاه اینترنتی موسیقی ایرانیان دانلود نمایید. همچنین علاقه مندان برای تهیه آلبوم موسیقی «کازابلانکا» به صورت نسخه اصلی می توانند به مراکز معتبر فروش محصولات فرهنگی و هنری در سراسر کشور مراجعه نمایند.

+ دریافت قطعه «بغض» (ملودی: حمید عسکری/ ترانه: زهرا کلاته / تنظیم: بهنام شهرکی)

منبع: موسیقی ایرانیان Musiceiranian.ir


موسیقی ایرانیان
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.