بالکنی بر فراز ابرها +عکس

۱۴اردیبهشت،

“بالکن اونکای” در بالای کوه های تومائو در ژاپن یکی از جالب ترین بالکن های دنیا است چرا که در این بالکن شما بر روی ابرها میباشید.

به گزارش گروه خواندنی هایممتازنیوز، رسیدن به ابرها آرزوی هر انسانی است. آرزویی که هر کسی دوست دارد لحظه ای روی این ابرها قدم بزند یا دراز کشیده و استراحت کند از طرفی ابرها همیشه بسیار محبوب بوده اند.

“بالکن اونکای” در بالای کوه های تومائو در ژاپن یکی از جالب ترین بالکن های دنیا است چرا که دیگر یکی از ارزوی ها انسان را برآورده کرده است. این بالکن در نقطه ای قرار دارد که همیشه زیر پایش مملو از ابرهای مختلف است.

این متطق ابری به دریای ابرها معروف شده است چرا که در تمام روزهای سال مملو از ابرها با طرح های مختلف است. این منطقه برای سال های متوالی به عنوان یکی از جاذبه های توریستی پر رونق زاچن شناخته می گردد چرا که مکان های بسیاری در دنیا نیستند که این فضای زیبا را ایجاد کنند.

این منطقه در بهار بهترین روزها خود را دارد چراکه هوا متعادل با کمی سردی است همچنین تغییرات دمایی به قدر نیست که در بالای کوه ازار دهنده باشد. این روزها رستوران هایی نیز برای رفاه حال مشتریان در بالای برج قرار کرفته است تا این مکان کمی ازحالت بچه کانه خارج شود.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.