باند حرفه‌ای پدر و پسر با ۱۵ تیر پلیس متلاشی شد+تصاویر

۱۳خردادماه،

اعتراف به سرقت ده‌ها فقره لاستیک خودرو گران قیمت؛

پدر و پسری که با همدستی یکدیگر به سرقت لاستیک خودرو‌های مدل بالا مشغول بودند، توسط پلیس تهران شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران؛ در پی شکایت اهال شمال و شما شرق تهران مینی بر سرثت لاستیک خودرو‌های گرانقیمتشان، ماموران موظف شدند که عامل سرقت‌ها را شناسایی و دستگیر کنند.

در حالی که سارقان حرفه‌ای هیچ ردی از خود باقی نمی ‌گذاشتند ماموران مجبور به کنترل دوربین‌های انتیتی شدند و دریافتند که یم دستگاه خودرو پراید سفید رنگ در تمامی سرقت‌ها حضور دارد. لذا شماره خودرو را به همراه مشخصات به تمامی واحد‌های گشتی اعلام کردند.

در این خصوص ماموران واحد گشت کلانتری ۱۰۲ پاسداران در حسن انجام وظیفه خودرو مورد نظر در خیابان مجدیه شمالی شناسایی کردند.

با دستور ایست پلیس متهمان بلافاصله بر سرعت خود افزوده و به سمت اتوبان همت متواری می‌شوند.

ماموران حین تعقیب و گریز به دلیل حساسیت موضوع اقدام به شلیک ۴ تیر هوایی می‌کنند که بازهم متهمان توجهی به اخطار پلیس نمی‌کنندو در ادامه ماموران ۱۱ تیر جنگی به سمت خودرو و لاستیک‌ آن شلیک کرد و موفق می‌شوند لاستیک خودرو مورد اصابت گلوله قرار دهند.

خودرو متهمان پس پنچر شدن با گاردریل برخورد کرده و متوفق می‌شود و عوامل پلیس تهران نیز دو سرنشین خودرو را دستگیر و به مقر انتقال می‌دهند.

رئیس کلانتری ۱۰۲ پاسداران سرهنگ اقبال امانی با اعلام این خبر به باشگاه خبرنگاران؛ اعلام کرد: در خودروی متهمان به نام‌های محمد رضا ۴۳ ساله و علیرضا ۱۹ ساله که با یکدیگر پدر و پسر بودند، قریب به ده حلقه لاستیک خودرو گران قیمت و ده‌ها عدد ضبط کشف و ضبط گردید و متهمان نیز به ده‌ها فقره سرقت لاستیک خودروهای گران قیمت اعتراف کردند.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.