باند سارقان حرفه ای سیم و کابل برق در چابهار متلاشی شد

۳۰م دیماه ،

فرمانده انتظامی شهرستان چابهار گفت: باند سارقان حرفه ای سیم و کابل های برق در شهرستان چابهار متلاشی شد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمد رضا کاظمی افزود:در پی وقوع چندین فقره سرقت کابل برق و شکایت اداره برق شهرستان چابهار موضوع جهت بررسی بیشتر در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.
وی خاطرنشان کرد: مأموران و کاراگاهان زبده پلیس آگاهی این شهرستان با تلاش شبانه روزی و بکارگیری عوامل خبری موفق به شناسایی یک باب مغازه خرید و فروش ضایعات شدند که قصد فروش مقداری از ضایعات سیم و کابل برق را داشت. 
فرمانه انتظامی شهرستان چابهار گفت:پس از شناسایی این ملک مورد مراقبت قرار گرفت در مراقبت از این محل یک دستگاه کامیون باری در حین بارگیری شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی توقیف شد. 
سرهنگ کاظمی اظهار داشت: در بازرسی از این خودرو بالغ بر ۹۲۲ کیلو گرم سیم مسی و آلومینیومی کابل برق کشف و ضبط شد و در ادامه بازرسی از محل نیز بالغ بر ۷۷۰ کیلو گرم پوسته کابل برق فشار قوی به همراه ۳۲۲ عدد انواع مختلف صفحه مربوط به دکل برق کشف و ضبط شد. 
فرمانه انتظامی شهرستان چابهار گفت: مالک مغازه خرید و فروش ضایعات بنام “غلام _ م” بود دستگیر و جهت تحقیقات بیشتر به پلیس آگاهی دلالت داده شد. 
سرهنگ محمد رضا کاظمی افزود:در تحقیقات به عمل آمده متهم دستگیر شده اعتراف کرد کابل ها را از فردی به نام “نعیم _ پ” که کارگر وی بوده خریداری کرده است.

وی در پایان خاطر نشان کرد:در این رابطه دو نفر متهم به همراه یک نفر مالخر شناسایی و دستگیر شدند که پس از طی مراحل قانونی و تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند./ف


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.