بانوان به سالن والیبال آزادی راه داده نشدند

صبح امروز فدراسیون والیبال اعلام کرد ورود بانوان در دیدار امروز ممنوع خواهد بود. این در حالی است که در دیدار روز جمعه این دو تیم هیچ ممانعتی از حضور بانوان نشده بود.
ممتازنیوز: حدود هزار نفر از بانوان که برای تماشای مسابقه والیبال ایران و ژاپن به سالن ۱۲ هزار نفری رفته بودند، پس از ممانعت پلیس برای ورود به داخل، پشت در تجمع کردند.

دیدار تیم‌های ملی والیبال ایران و ژاپن از ساعت ۱۹ عصر امروز در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی آغاز خواهد شد.

صبح امروز فدراسیون والیبال اعلام کرد ورود بانوان در دیدار امروز ممنوع خواهد بود. این در حالی است که در دیدار روز جمعه این دو تیم هیچ ممانعتی از حضور بانوان نشده بود.

عدم اطلاع رسانی به موقع در این باره باعث شده بود تا حدود هزار نفر از بانوان به سالن ۱۲ هزار نفری بروند و پس از اینکه با ممانعت ماموران مواجه شدند در پشت درب‌ها تجمع کردند.

ماموران نیروی انتظامی و حراست سالن برای عدم تجمع آنها با ماشین‌های مخصوصی اقدام به خروج آنها از محوطه مربوطه کردند.

همچنین ورود خبرنگار زن به سالن ۱۲ هزار نفری ممنوع است و آنها نیز باید از خانه به وظیفه خود در خصوص انعکاس خبرها بپردازند!

نسبت به دیدار اول، بی‌نظمی‌های بیشتری در سالن ۱۲ هزار نفری مشاهده می‌شود به گونه‌ای که فقط یک درب پارکینگ برای ورود ماشین‌ها به محوطه پارکینگ باز است و سایر درب‌ها بسته است.

خبرگزاری فارس

طبقه بندی: ورزش   |   تعداد بازدید: ۸۰ نفر   |   تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۹ شهریور
آخرین اخبار و جدیدترین مطالب در مورد , والیبال آزادی


مجله اینترنتی عکس ، دانلود اهنگ ، اس ام اس ، اخبار روز

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. ارش:

    من با حرفهای بالا موافقم .من هم یک پسر گنه کارم ولی کی باعث و بانی گنه من شد کی باعث شد من ۷ سال از مسجدها و شب قدرها و محرم ها دور باشم و غرب زده شم . اول که ماهواره ی شوم استعمارگران باورهای من و دیدگاه من رو بلعید و بعد از اون این خانمهای بدحجاب جاهل بیسواد و هیچی ندون ایمان رو از من گرفتن .. من هم تجربه کردم سبک بودن و توخالی بودن این سبک مغزان بدحجاب رو .. خدا لعنتشون کنه .. ولی خداوکیلی به خاطرش همیشه ناراحت بودم و همین ناراحتی های من باعث شد دوباره خدا بهم نظر بندازه و نجاتم بده .. خدا لعنت کنه خانمهای بدحجاب که بدحجابیشون از بی حجابی بدتره . از این به بعد سعی میکنم زمین رو نگاه کنم تا چشمانم از ازاد نگاه کردن محروم باشند و مثل چشمان استادم از محرومیت کج شوند . ولی این کج شدند چشمان من و استادم و امثالهم تاوان دارد . بدحجاب ها نه شعور دارند نه انسانیت نه عقل .

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.