بانوان منطقه ۱۵ در زمینه های مختلف خواهند درخشید

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ جمعه ۱۲م آبان ۹۱،

سرای محلات منطقه ۱۵ با احداث خانه های تسنیم جهت فعالیت بانوان سبب شکوفایی و درخشش بانوان در زمینه های مختلف خواهند شد.

به گزارش تفسیری خبرنگار اجتماعیممتازنیوز، در ارتباط با راه اندازی خانه تسنیم، تسنیم به معنای اعتلاء و بلندی و نام چشمه ای است در بهشت که شامل فعالیت ها و ماموریت های برگرفته از حروف تسنیم از قیبل ت توانمندسازی، س سبک زندگی اسلامی ایرانی، ن نهاد خانواده، ی ایثار و یکدلی و م مشارکت های اجتماعی است.

بنابراین گزارش تفسیری، این طرح از ابتدای سال جاری تا کنون در این منطقه اجرا شده و هم اکنون ۱۷ خانه تسنیم در سرای محلات احداث و در سه سرای دیگر نیز بعد از افتتاح خانه تسنیم راه اندازی خواهد شد.

این گزارش تفسیری حاکیست، فعالیت این خانه های تسنیم شامل برگزاری دوره های آموزشی، اجرای برنامه های اوقاف فراغت و برگزاری دوره های گردشگری، فراغت و برگزاری دوره های گردشگری، اجرای برنامه های مختلف فرهنگی هنری و مناسبت های دینی، اجرای برنامه های تحکیم خانواده از جمله فعالیت های خانه های تسنیم است.

شایان ذکر است، مسئولان خانه های تسنیم با تشکیل و عضو گیری در کانون های بانوان بالغ، بانوان نخبه، بانوان عاشورایی، بانوان قرآن پژوه، همیاران و دختران و بانوان هنرمند با جدیت همه فعالیت های خود را در قالب برنامه های گوهر رحمت، جشن هایی از جنس قرآن، گرامیداشت آغاز عبودیت دختران ۹ سال، همایش های خانواده و دفاع مقدس اجرا می نماید.

در ادامه این گزارش تفسیری ابوالفضل حیدری معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه ۱۵ به اجرای برنامه های دیگری در جهتی بالندگی بانوان به عنوان تحکیم نماینده بنیان خانواده پرداخت و گفت: در این جهت کارگروه های آموزشی در سطح محلات بیست گانه با موضوعات نقش بانوان در ترویج زندگی اسلامی ایرانی، راهکارهای اثربخشی تبلیغات اسلامی بانوان مبلغ، آشنایی با مهارت های زندگی، نقش تبلیغ در تحکیم بنیان خانواده، تاثیر سواد، نقش مبلغین در کاهش جاذبه های عرفان نوظهور برگزار می گردد./ز


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.