بانوان هالیوودی به دنبال همسران ثروتمند + تصاویر

۳۱فروردین۱۳،

چندی قبل فهرست اعضای کلوب میلیاردرهای عرصه سرگرمی و سینما را معرفی کردیم. امروز در نظر داریم فهرستی از بانوان هالیوودی سرشناس را معرفی کنیم که به دنبال همسران بسیار ثروتمند بوده اند. برای آنها پول بسیار مهم تر از عشق است . تنها لذتی که آنها از این زندگی می برند این است که پول روی پول بگذارند.

در این گزارش فهرست بانوان سرشناس با همسرانی میلیاردر را بخوانید.

«سلما هایک» : او در این زمینه خیلی خوب و با هوشیاری عمل کرده است. او با یک تاجر میلیاردر فرانسوی به نام «فرانسوآ پینالت» که مالک یک شرکت مادر تخصصی چند ملیتی است ازدواج کرد. ثروت او بیش از ۵ . ۱ میلیارد دلار است.

«نائومی کمپل» : اگر زنی در هالیوود ادای میلیاردرها را در آورد ، او کسی نیست جز «کمپل» ؛ «کمپل» حدود ۵ است که با یک میلیاردر روس به نام «ولادیمیر دورونین» نامزد شده ولی تاکنون موفق به ازدواج با این مرد ثروتمند نشده است.

«الین نوردگرین» : می گویند مرغ همسایه غازه !‌ «نوردگرین» پس از جدایی از «تایگر وود» ثروتمندترین گلف باز جهان، با همتای او «کریس کلاین» که ثروتی بالغ بر یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون دلار دارد ازدواج کرد.

«استنفانی سیمور» : این سوپر مدل ، با «پیتر ام برانت» که یک تاجر ،‌ تهیه کننده فیلم و کلکسیونر آثار هنری است ، ازدواج کرد. ثروت او ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون دلار است.

«ویندی دنگ مرداک» : او سومین همسر «روبرت وداک» است. زمانی که برای کارآموزی به استارتی وی رفته بود با مرداک آشنا می شود و ازدواج می کند. ثروت مرداک در حال حاضر ۱۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون دلار است.

«ملانی ترامپ» : این سوپر مدل اسلوونیایی در سال ۲۰۰۵ با «دونالد ترامپ»‌ ازدواج کرد. ثروت دونالد ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون دلار است.

سینما خبر

باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.