بانوی آب و آینه و سایه بان مهر

جام جم آنلاین: دو ویژه برنامه “بانوی آب و آینه” و “سایه بان مهر” کاری از گروه های دین و اندیشه و جامعه و زندگی شبکه جهانی صدای آشنا، در روز ولادت حضرت زهرا (س) پخش می شود.

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی و امورمخاطبان شبکه جهانی صدای آشنا، “بانوی آب و آینه” به اهمیت زن در خانواده و جامعه می پردازد.

دکتر مهدی صفاری کارشناس این ویژه برنامه است.معصومه ذباح سردبیر، رویا ولی زاده تهیه کننده، زهره حبیبی گوینده و جواد پهلوان گزارشگر در این ویژه برنامه همراه شما هستند.

“بانوی آب و آینه” کاری از گروه دین و اندیشه، را روز شنبه بیست و سوم اردیبهشت ساعت ۱۱:۰۰ به وقت تهران برابر با ساعت ۰۶:۳۰ به وقت گرینویچ از کانال اروپای شبکه جهانی صدای آشنا بشنوید.

“سایه بان مهر” با حضور فروغ نیلچی زاده رئیس گروه پژوهشی دختران و زنان سازمان ملی جوانان، قصد دارد به تحلیل روایاتی که به شخصیت حضرت زهرا (س) پرداخته است، بپردازد.

فرزانه ردایی سردبیر نویسنده و محقق، نازیلا نظمی تهیه کننده، مهسا حق پناه گوینده و ملیحه کیان گزارشگر در این ویژه برنامه همراه شما هستند.

“سایه بان مهر” کاری از گروه دین و اندیشه، را روز شنبه بیست و سوم ساعت ۰۹:۳۰ به وقت تهران برابر با ساعت ۰۵:۰۰ به وقت گرینویچ از کانال آسیا و اقیانوسیه شبکه جهانی صدای آشنا بشنوید.

نشانی وب سایت شبکه جهانی صدای آشنا: www.sedayeashna.ir

شماره تماس روابط عمومی ۲۲۱۶۴۱۳۱ ، ۲۲۶۵۲۳۲۷


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.