بانوی گم شده کره شمالی پیدا شد!+عکس

سهشنبه ۹ آبان به نقل از منبع ذکر شده در انتهای خبر در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

ری به همراه کیم جونگ اون روز دوشنبه در یک مسابقه فوتبال و یک کنسرت‌ موسیقی حاضر شد، که این حضور خوشحالی و‌ هیجان حضار را به همراه ‌داشت.
ممتازنیوز: رسانه‌های کره‌شمالی از حضور همسر کیم جونگ در مجامع عمومی، پس از دو ماه غیبت خبر دادند.

این خبر در حالی اعلام شد که شایعاتی‌ در خصوص غیبت ری سول جو‌، همسر کیم جونگ اون به سبب رفتار ناشایست یا بارداری انتشار یافته بود.

عکس

حضور همسر کیم جونگ اون در محافل‌ عمومی به همراه همسرش نشان از سنت‌گریزی آشکار رهبر تازه کره شمالی از شیوه‌های معمول پدرش کیم جونگ ایل بود ‌که به ندرت در جمع رسانه‌ها حاضر می‌شد.

ری به همراه کیم جونگ اون روز دوشنبه در یک مسابقه فوتبال و یک کنسرت‌ موسیقی حاضر شد، که این حضور خوشحالی و‌ هیجان حضار را به همراه ‌داشت.

فعالیت‌ها و حضور‌ آن‌ها در جمع رسانه‌ها و محافل عمومی‌ کمتر نشان از اوضاع و اتفاقات داخل این دولت منزوی دارد که‌ در روابطش با همسایگان و کشور‌های‌ غربی به سبب مسائل هسته‌ای به بن‌بست ‌رسیده است.

کیم‌ جونگ ‌ایل، رهبر سابق کره شمالی که در ماه دسامبر‌ سال جاری میلادی درگذشت‌ در سال ۲۰۰۸ بر اثر ابتلا به سکته قلبی تا یک سال‌ نتوانست در محافل عمومی‌ حاضر شود و پس از آن نیز در سال ۲۰۰۹ با چهره‌ای‌ تکیده و بیمارگونه حاضر شد.

حضور کیم جونگ اون در‌ یک دانشکده نظامی اولین حضور رهبر جوان کره شمالی پس از دو هفته در انظار عمومی بود. به نوشته روزنامه رودونگ سینمون رهبر کره شمالی در سلامت کامل و اعتماد به نفس بالا دیده می‌شد.

آژانس اطلاعاتی کره‌ جنوبی نیز پس از غیبت ری سول جو ‌به گمانه‌زنی‌هایی در رابطه با اینکه ممکن است بزرگان دولت کره شمالی وی را‌ به سبب رفتار ناشایست تنبیه نموده باشند، پرداخت.

روزنامه چسون ایلبو‌ به نقل از سرویس اطلاعاتی‌ ملی کره در گزارش تفسیریی از نشست پارلمان در پشت درهای بسته نوشت‌: به نظر می‌رسد بزرگان دولت کره شمالی ری سول را به شکستن مقررات رفتاری متهم نموده‌اند احتمالاتی از بارداری وی نیز وجود دارد.

کره شمالی ‌در ماه ژوییه اعلام نمود زنی که همراه کیم‌ جونگ اون دیده شده، همسر وی است. اما رسانه‌های کره شمالی اعلام نکردند که این دو چه‌ وقتی با یکدیگر ازدواج نمودند یا بچه‌ دارند یا خیر.

خبرگزاری ایسنا

طبقه بندی: خبرها مهم   |   تعداد بازدید: ۸۳ نفر   |   تاریخ انتشار یافتن: سه شنبه ۹ آبان
آخرین اخبار و جدیدترین مطالب در مورد , بانوی اول کره شمالی, بانوی گم شده کره شمالی, ه کره شمالی

مجله اینترنتی عکس ، دانلود اهنگ ، اس ام اس ، خبرها روز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.