بانکی: با بلیت نیم بها مشکل نداریم، پوزیتیو فیلم آماده نبود

«تو و من» از ۲۵ مرداد ماه اکران می شود/

سینماپرس- گروه سینما/ اصغر بانکی گفت: ما مشکلی با نیم بها شدن بلیت سینماها نداریم و به این دلیل فیلم ما در اکران رمضان حضور ندارد که نسخه ۳۵ میلیمتری فیلم آماده نبود.

تهیه کننده فیلم «تو و من» در گفت و گو با خبرنگار سینماپرس با بیان این مطلب افزود: پس از ایام شهادت و سوگواری تبلیغات فیلم را آغاز می کنیم تا فیلم در تاریخ ۲۵ مرداد ماه در سینماها اکران شود.

وی در مورد تبلیغات فیلم توضیح داد: تیزر «تو و من» را محمد بانکی؛ کارگردان فیلم ساخته و پوستر آن را رضا بانکی طراحی کرده است.

این در حالی است که سید ضیاء هاشمی؛ رییس شورای صنفی نمایش روز گذشته در مصاحبه ای گفته بود: در طرح ویژه رمضان که از امشب آغاز می‌شود، اصرار داریم تا در سانس‌های فوق‌العاده بلیت به صورت نیم‌بها ارایه شود، به همین دلیل فیلم «تو و من» انصراف از اکران در این طرح را اعلام کرد.

فیلم سینمایی «تو و من» به تهیه کنندگی اصغر بانکی اواسط خرداد ماه در تهران کلید خورد. فیلمنامه این فیلم را رضا بانکی نوشته و داستان آن در یک شرکت اتفاق می‌افتد.

در این فیلم محمدرضا گلزار، الناز شاکردوست، بهنوش بختیاری، سحر قریشی، شیرین بینا و اشکان بانکی ایفای نقش می‌کنند.

«تو و من» در حال و هوای «دو خواهر» فیلم قبلی بانکی است. محمد بانکی پروانه ساخت این فیلم را سال ۸۹ از سوی اداره نظارت و ارزشیابی وزارت ارشاد دریافت کرد.

انتهای پیام/ف/ن.ف

انتهای خبر / خبرگزاری سینمای ایران/ کد خبر ۳۵۴۸۴


خبرگزاری سینمای ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.