بانک‌ پاسارگاد از نفرات برتر کنکور ۹۱ تقدیر می‌کند

بانک‌ پاسارگاد از نفرات برتر کنکور ۹۱ تقدیر می‌کند | چاپ |
شنبه ۰۴ شهریور ساعت ۱۴:۰۹

بینا- مشاور مدیرعامل و مدیر روابط‌عمومی گفت: بانک پاسارگاد برای پنجمین سال متوالی، از نفرات برتر آزمون سراسری سال تقدیر خواهد کرد.
به گزارش بینا، خسرو رفیعی ضمن تبریک و آرزوی موفقیت برای نفرات برتر کنکور سراسری گفت: بانک‌پاسارگاد برای پنجمین سال متوالی، به‌منظور ارج نهادن به همت و تلاش نفرات برتر کنکور سراسری، از برگزیدگان آزمون سال نیز تقدیر می‌کند. وی ادامه داد: بانک‌پاسارگاد به نفرات اول، دوم و سوم ۵ گروه آزمایشی به‌ترتیب ۲۰ هزار، ۱۵ هزار و ۱۰ هزار سهم بانک‌پاسارگاد اهداء می‌کند. همچنین ماهانه مبلغ ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال، به‌مدت ۴ سال به حساب این عزیزان واریز خواهد شد. از آنجا که در سال ۹۱ دو نفر از نخبگان کشور حائز رتبه سوم در گروه زبان‌های خارجی شده‌اند، در مجموع ۱۶ نفر از عزیزان نخبه کشور، بورسیه بانک‌خواهند شد.رفیعی در ادامه ضمن اشاره به هدف بانک‌پاسارگاد از حمایت از نفرات برتر کنکور سراسری خاطرنشان کرد: بانک‌پاسارگاد این اقدام را در جهت حمایت از نخبگان کشور و ایجاد زمینه مناسب برای رشد آنها انجام می‌دهد چراکه لازمه رشد و شکوفایی کشور، وجود نخبگان و افرادی است که بدون دغدغه و با آسودگی خاطر، با تکیه بر علم و دانش خود گام‌های اساسی در جهت آبادانی میهنمان بردارند.  
رفیعی در پایان تصریح کرد: بانک پاسارگاد مفتخر است که در کنار انجام فعالیت های اقتصادی، در عرصه های فرهنگی، هنری، علمی، ورزشی و اجتماعی نیز فعالیت‌های بسیار خوبی انجام داده و امیدوار است نقشی مؤثر در پیشرفت کشورمان، در عرصه های داخلی و خارجی ایفا کند.


RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.