بانک اقتصادنوین شعار حماسه نوین را برگزید

۳۱فروردین۱۳،

بینا- مدیرعامل بانک اقتصادنوین با اشاره به نامگذاری سال ۹۲ به نام “حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی” توسط مقام معظم رهبری و اهمیت خلق حماسه توسط بانک اقتصادنوین به عنوان طلایه دار نظام بانکی خصوصی کشور گفت: اتحاد، تجربه، انرژی و نشاط اقتصادنوین را همیشه “نوین” نگاه می‌دارد.

به گزارش بنکر (Banker)،، دکتر محمدهاشم بت‌شکن در گردهمایی سراسری خانواده بزرگ بانک اقتصادنوین و شرکت‌های وابسته افزود: ما نیز در بانک اقتصادنوین به تاسی از همین فرمایش شعار بانک را “اقتصادنوین و حماسه نوین” نامگذاری کردیم تا بتوانیم با خلق حماسه سهم موثری در تحقق این شعار ایفا کنیم.
وی با بیان اینکه تحقق این شعار دو خاستگاه “اقتصادنوین” و “حماسه نوین” دارد، گفت: “اقتصادنوین” به آن برمی‌گردد که بانک در اقتصاد مقاومتی کشور چه کاری باید انجام دهد و “حماسه نوین” نیز به این سبب است که بانک اقتصادنوین برای به خلق حماسه بزرگ در کشور چه نقش موثری می تواند ایفا کند.
دکتر بت‌شکن در ادامه ضمن تبیین اهداف سال جاری بانک اقتصادنوین، ابعاد اجرایی تحقق شعار سال بانک اقتصادنوین از نگاه هیات مدیره و مدیریت ارشد بانک اهداف را تشریح و تبیین کرد.
وی در تشریح یکی از مصادیق شعار اقتصادنوین، حماسه نوین گفت: نظارت، پرستاری و مراقبت همه‌جانبه و تمام عیار از مشتری از مواردی است که روسای شعب و مدیران حساب بانکداری شرکتی به آن باید توجه داشته باشند.
مدیرعامل بانک اقتصادنوین همچنین ضمن تشریح عملکرد بانک در سال ، گفت: بانک اقتصادنون در سال قبل توانست با بهره‌مندی از تمام ظرفیت‌های در اختیار خود نقش موثری در توسعه اشتغال زایی و اقتصاد کشور ایفا کند، ضمن اینکه اقتصادنوین در سال موفق شد در عرصه‌های بین‌المللی نیز علیرغم همه فشارهای خارجی به موفقیت‌های چشمگیری دست یابد که همه این افتخارات متعاق به نظام بانکی کشور است.
در ادامه گردهمایی سراسری خانوداه بزرگ بانک اقتصادنوین و شرکت‌های وابسته چهار پنل تخصصی با حضور معاونین، مدیران و سرپرستان مناطق بانک اقتصادنوین و شرکت های وابسته این بانک با موضوعات راهکارهای عملیاتی جذب و افزایش سپرده‌های کم هزینه و کاهش قیمت تمام شده پول همزمان با افزایش منابع، ارائه راهکارهای عملیاتی پرداخت به موقع تسهیلات با رعایت بهداشت اعتباری متناسب با جذب منابع، ارائه راهکارهای عملیاتی راه‌های پیشگیری از انتقال تسهیلات جاری به سرفصل غیر جاری و ارائه راهکارهای عملیاتی افزایش حجم صدور ضمانت‌نامه‌ها و گشایش اعتبارات اسنادی برگزار شد.


RSS
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.