بانک اقتصاد نوین یک شعبه جدید زد

راه‌اندازی واحد بلوار پیروزی مشهد بانک اقتصادنوینبینا- طی مراسمی با حضور معتمدین، مدیران و مقامات محلی جدیدترین واحد بانک اقتصادنوین در شهر مقدس مشهد آغاز به کار کرد.
به گزارش بینا، واحد بلوار پیروزی مشهد جدیدترین واحد این بانک است که با پیوستن به شبکه گسترده شعب بانک اقتصادنوین زمینه دسترسی به خدمات این بانک را برای هموطنان عزیز تسهیل می‌کند.
علی اکبر ریحانی سرپرست منطقه شعب استان‌های بانک اقتصادنوین در این مراسم با اشاره به اینکه ۱۹ واحد بانکی در سرپرستی منطقه ۳ استان‌ها خدمات نخستین بانک خصوصی جمهوری اسلامی ایران را مشتریان ارایه می‌کنند گفت: از این تعداد ۹ واحد در شهر مقدس مشه دفعال است.
وی گفت: استان‌های خراسان شمالی، خراسان جنوبی و سمنان سایر استان‌هایی هستند که شعب منطقه ۳ استان‌های بانک اقتصادنوین در آن واقع شده است.
ریحانی در ادامه با اشاره به توسعه خودپردازهای خارج از خانه بانک اقتصادنوین در شهر مقدس مشهد گفت: بانک اقتصادنوین با هدف ارایه خدمات لحظه‌ای به مشتریان نسبت به توسعه خودپردازهای خارج از خانه خود در شهر مشهد مقدس اقدام کرده است که این خدمت مورد استقبال مردم خوب این شهر و مسافرین بی‌شمار این شهر قرار گرفته است.
وی با اشاره به اینکه بیشترین تعداد خودپردازهای خارج از خانه متعلق به بانک اقتصادنوین است، گفت: پشتیبانی و پرستاری مناسب از خودپردازهای شهر مشهد موجب شده ضریب رضایت‌مندی دارندگان کارت‌های بانکی از خدمات این دستگاه‌ها افزایش یابد.
واحد بلوار پیروزی مشهد بانک اقتصادنوین از تاریخ ۹ شهریور ماه آماده ارایه خدمت به اهالی و کسبه این منطقه می‌باشد.

RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.