بانک تجارت ۲۴۰۰ میلیارد ریال سود بیشتر می دهد

۱۳م اسفند ،

بانک تجارت ۲۴۰۰ میلیارد ریال سود بیشتر می دهد | چاپ |
دوشنبه ۱۴ اسفند ساعت ۱۳:۲۲

بینا- بانک تجارت تا پیش از پایان سالجاری بیش از ۲۴۰۰ میلیارد ریال ما به التفاوت سود علی الحساب و سود قطعی سال ۹۰ را به سپرده گذاران خود پرداخت می کند .
به گزارش بینا، دکتر فلاح مدیرعامل بانک تجارت روز دوشنبه با بیان این مطلب اظهار داشت: طبق اطلاعات مندرج در صورتهای مالی حسابرسی شده سال ۱۳۹۰ بانک ، کل سهم سود سپرده گذاران از درآمدهای مشاع بانک بیش از ۳۲ هزار و ۱۶۰ میلیارد ریال بوده و سود قطعی محاسبه شده متعلق به سپرده گذاران نیز به میزان قابل توجهی بیشتر از سود علی الحساب پرداختی به آنان است .
مدیر عامل بانک تجارت با اشاره به اینکه در صورتهای مالی سال ۹۰ بیش از ۲۷ هزار میلیارد ریال به عنوان سود قطعی شناسایی شده یاد آور شد : طی سال قبل بیش از ۲۴ هزار و ۶۷۸ میلیارد ریال سود علی الحساب به سپرده گذاران پرداخت شده و اکنون می توانیم با توجه به تائید صورتهای مالی بانک بیش از ۲ هزار و ۴۱۸ میلیارد ریال سود دیگر بین سپرده گذاران بانک تسهیم کنیم .
دکتر فلاح با اشاره به اینکه پرداخت مابه التفاوت سود علی الحساب و سود قطعی ، تمام سپرده های معمول بانک تجارت را شامل می گردد افزود: محاسبه مابه التفاوت سود متعلقه به هر گروه از حسابهای بانک تجارت براساس محاسبات فنی و دقیق و مطابق فرمولهای مورد تائید حسابرسان قانونی بانک صورت گرفته و بر همین مبنا به بعضی حسابهای سپرده گذاری پنج ساله مشتریان بانک تا بیش از پنج درصد سود بیشتر پرداخت خواهد شد.
مدیرعامل بانک تجارت همچنین از تحقق کامل EPS این بانک برای سال مالی خبر داد و ابراز امیدواری کرد با تداوم اعتماد مشتریان و سهامداران ، بانک تجارت بتواند همچنان نقشی موثر در عرصه های مختلف کشور ایفاء نموده و یک بنگاه مالی سودآور، مطمئن و مسئولیت پذیر باشد .


RSS
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.