بانک تجارت ۳هزارمیلیارد ریال سود ثبت کرد

۳۰م دیماه ،

بینا- شرکت بانک تجارت در دوره ۹ ماهه منتهی به ۳۰ آذر ماه سال جاری با کسب مبلغ ۳ هزار و ۱۴۷ میلیارد و ۲۰۸ میلیون ریال سود خالص معادل ۱۸۰ ریال سود به ازای هر سهم در حسابهای خود منظور کرد.
به گزارش بینا، شرکت بانک تجارت پیش بینی سود هر سهم سال مالی منتهی به ۳۰ اسفند ماه ۹۱ را با سرمایه ۱۷  هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال در اسفند ماه سال ۹۰ به صورت حسابرسی‌شده مبلغ ۳۵۰ ریال و در تاریخ شهریور ماه ۹۱ مبلغ ۳۵۰ ریال اعلام کرده است و طی ۹ ماه مبلغ ۱۸۰ ریال سود به ازای هر سهم کنار گذاشت.
بر اساس صورت های مالی انتشار یافته، جمع درآمدهای بانک تجارت طی سه ماهه سوم سال مالی ۹۱ معادل ۱۲ هزار و ۳۹۴ میلیارد و ۳۸۹ میلیون ریال گزارش شده است که پس از کسر هزینه ها و مالیات از آن سود خالص ۹ ماهه به ۳ هزار و ۱۴۷ میلیارد و ۲۰۸ میلیون ریال رسید و بر این اساس مبلغ ۱۸۰ ریال سود به ازای هر سهم اختصاص داده شد.
گفتنی است با افزوده شدن سود انباشته ابتدای سال به سود خالص دوره سرانجام مبلغ ۶ هزار و ۸۴۵ میلیارد و ۹۸۹ میلیون ریال تحت عنوان سود انباشته پایان دوره در حسابهای این شرکت منظور شد.
“وتجارت” پیش‌بینی سود هر سهم سال مالی ۹۰ را با سرمایه ۱۳ هزار و ۵۶۸ میلیارد ریال مبلغ ۳۰۷ ریال و باسرمایه ۱۷ هزار و ۵۰۰ میلیاردریال مبلغ ۳۳۹ و در آخرین پیش بینی مبلغ ۳۱۰ ریال اعلام کرده بود. مطابق صورت های مالی حسابرسی نشده و حسابرسی شده به ترتیب به مبالغ ۳۲۸ ریال و ۳۳۱ ریال سود به ازای هر سهم محقق شده است.

RSS
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.