بانک توسعه تعاون در ۳۱ استان نیرو می پذیرد

۱۵ام بهمن ،

برهمین اساس چندی پیش یکی از خوانندگان خبرآنلاین نوشته بود: امسال خبری از استخدام بانک ها نیست. لطفا در خصوص استخدامات بانک ها در سالجاری اطلاع رسانی کنید.
این درحالی است که بانک توسعه تعاون آزمون استخدامی خود را در ۲۴ تا ۲۵ بهمن امسال برگزار خواهد کرد.
براساس این گزارش، به منظور فراهم سازی شرایط اسان برای متقاضیان ،آزمون استخدامی بانک توسعه تعاون ، در ۳۱ استان کشور برگزار خواهد شد.
متقاضیان می توانند در تاریخهای ۲۴ و ۲۵ بهمن ماه با مراجعه به پایگاه اینترنتی بانک توسعه تعاون ضمن دریافت کارت آزمون از محل دقیق برگزاری آزمون اطلاع یابند. ضمناً داوطلبان می‌توانند در تاریخ ۲۶ بهمن ماه جهت رفع نواقص کارت به حوزه‌های اعلام شده در کارت آزمون خود مراجعه و رفع نقص نمایند.
گفتنی است بانک توسعه تعاون بر اساس مجوز شماره ۴۱۴۰۷/۹۱/۲۲۰مورخه ۱ بهمن ماه سال ۹۱ معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ریاست جمهوری در نظر دارد تا بر اساس ضوابط و آیین نامه استخدامی نظام بانکهای دولتی از بین متقاضیان مرد و زن واجد شرایط در مقاطع تحصیلی فوق دیپلم ، لیسانس و فوق لیسانس به صورت قراردادی در رشته های مختلف جهت تصدی مشاغل اداری/بانکی، نیروی انسانی مورد نیاز خود را ، پس از کسب موفقیت در مراحل آزمون کتبی، مصاحبه عمومی و تخصصی، گزینش و معاینات پزشکی تامین نماید.
متقاضیان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اینترنتی www.ttbank.ir مراجعه نمایند .
 

۴۵/۲۲۱

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.