بانک سامان به سهامداران ۸۰ ریال سود داد

۱۶خردادماه،

بینا- مجمع عمومی عادی سالیانه بانک سامان با حضور حدود ۸۸ درصد سهامداران حقیقی و حقوقی این بانک برگزار شد و تصمیم گرفت ۸۰ ریال سود به سهامداران اختصاص دهد.

به گزارش بنکر (Banker)، روز پنجشنبه شانزدهم خرداد ماه ۹۲ مجمع عمومی عادی سالیانه “بانک سامان” با حضور ۸۸ درصد از سهامداران این بانک با هدف بررسی و تصمیم گیری پیرامون دستور جلسه با حضور اعضای هیات مدیره ، مدیر عامل ،‌حدود ۸۸ درصد سهامداران حقیقی و حقوقی و نماینده سازمان بورس و اوراق بهادار در مجموعه فرهنگی – ورزشی تلاش تهران برگزار شد.
بر اساس این گزارش دستور جلسه مجمع عمومی سالیانه بانک سامان عبارت بود از رسیدگی به عملکرد سال مالی منتهی به پایان اسفند ماه و همچنین تصمیم گیری پیرامون پیشنهاد تقسیم سود، انتخاب بازرسان قانونی اصلی و‌ علی البدل و حسابرس مستقل شرکت ، تعیین حق‌الزحمه مدیران و انتخاب روزنامه‌های رسمی کثیرالانتشار.
در ابتدای جلسه مجمع سالیانه بانک سامان با تایید حاضرین، احمد مجتهد به عنوان رییس ، محمد ضرابیه و ضرغامپور به نمایندگی از صندوق بازنشستگی کارکنان فولاد به عنوان ناظرین و فرهبدیان به عنوان منشی جلسه انتخاب شدند و سپس طاهری مدیر عامل تازه این بانک برنامه های خود را برای هدایت بانک سامان در سال تازه ارایه کردو گفت: برای پیشرفت بانک سامان یک هدف بلند و یک افق روشن در نظر گرفته شده است . وامسال بر اساس استراتژی و برنامه هایی که برای بانک نظر نظر گرفته ایم امیدواریم در پایان سال ۹۲ نتیجه عملکرد خوبی را برای سهامداران خو ارایه کنیم.
وی با اعلام اینکه اساس برنامه ریزی و بودجه بانک را بر اساس EPS انجام خواهیم داد افزود: برای تقویت بانک باید سرمایه بانک را افزایش دهیم و این کار بدون انتظار و تحمیل درخواست پول تازه از سهامداران انجام خواهد پذیرفت .
طاهری توضیح داد: علاقمند هستیم با تلاش و کوشش میزان سود آوری بانک را بالا ببریم تا از این طریق پایه سرمایه بانک را افزایش دهیم.در سال ۹۲ برای کارایی و در آمد بیشتر بانک از هیچ چیزی فروگذار نخواهیم کرد و با اعمال و کنترل شبانه روزی به اهداف برنامه ریزی شده دست خواهیم یافت.
همچنین در این جلسه، گوهر زاد، مدیر نهاد نظارت و حسابرسی داخلی بانک سامان گزارشی از عملکرد یک ساله این بانک را برای سهامدارن ارائه کرد.
در ادامه جلسه مجمع عمومی سالانه بانک سامان،‌ و پس از قرائت گزارش حسابرس مستقل و بارزس قانونی، مدیران بانک به سوالات مطرح شده از سوی حاضران پاسخ دادند.
مجمع عمومی عادی با تصویب گزارش عملکرد مالی یکساله این بانک با تقسیم ۸۰ ریال سود بین سهامداران موافقت کرد و روزنامه‌های کثیرالنتشار دنیای اقتصاد و اطلاعات را به عنوان روزنامه های رسمی برای انتشار یافتن اطلاعیه ها و روزنامه همشهری را نیز به عنوان روزنامه علی البدل در صورت نبود یکی از روزنامه های مذکور تعیین کرد.
مجمع عمومی سالانه بانک سامان با تصویب پاداش هیات‌مدیره حق حضور اعضای غیرموظف هیات‌مدیره را نیز برای شرکت در جلسات به میزان ۶۰۰ هزار تومان به تصویب رسانید.
گفتنی است انتخاب حسابرس مستقل و بازرس قانونی و علی البدل به تنفس دوهفته ای خورد تا بانک به وکالت از سوی سهامداران در روز ۳۰ خرداد در ساختمان مرکزی این بانک تشکیل جلسه دهد و حسابرس مستقل و بازرس قانونی و علی البدل را مشخص کند و همچنین مبلغ یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان نیز برای حق الزحمه بازرس به صورت علی الحساب درنظر گرفته شد.


RSS
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.