بانک شهر حامی جشنواره ملی شهرنگار

بینا- جشنواره ملی شهرنگار نخستین گام خود را با حمایت بانک شهر و همت شهرداری مشهد در شانزدهمین روز از شهریور ماه به پایان برد.
به گزارش بینا، این مراسم که با حضور دکترحسینی وزیر فرهنگ و ارشاداسلامی، نمایندگان مجلس، مهندس پژمان شهردار مشهد، حاجی‌زاده مدیرعامل و جمعی از اعضای هیات‌مدیره، معاونان و مدیران بانک شهر و اساتید حوزه ارتباطات و روزنامه‌نگاری در محل سالن همایش‌های دانشگاه آزاد اسلامی شهر مقدس مشهد برگزار شد.
نخستین جشنواره ملی شهرنگار با محوریت مدیریت شهری مشهد در آینه رسانه و با ایده تجلیلی متفاوت از مقام خبرنگار و انعکاس مسائل و مطالب مبتلا‌به شهر مقدس مشهد برگزار و جمعی از خبرنگاران حوزه اجتماعی و شهری مورد تقدیر و قدردانی قرار گرفتند.
بزرگترین رویداد رسانه‌ای با موضوع مدیریت شهری در حالی به کار خود پایان داد که از بین بیش از ۲۷۰۰ اثر ارسالی در چهار بخش رسانه‌های چاپی، رسانه‌های دیداری و شنیداری، خبرگزاری‌ها و سایت‌های خبری و بخش ویژه در نهایت ۷۲۵ اثر، شایسته راهیابی به مرحله مسابقه شناخته شده که پس از ارزیابی هیات داوران به آثار برگزیده جوایزی با حمایت بانک شهر تعلق گرفت.
میثم مرادی‌نیا مدیر امور حوزه مدیریت و روابط‌عمومی بانک شهر در حاشیه این جشنواره بر لزوم توسعه سطح ارتباطات و اطلاع‌رسانی در کشور تاکید کرده و گفت: امروز، سازمان‌ها و نهادهای مختلف برای انتقال اخبار واقعی از موفقیت‌های حاصله باید بیش از پیش تلاش نمایند.
مرادی‌نیا با اشاره به تلاش بانک شهر برای مشارکت در ارتقاء سطح مدیرت شهری و رفاه شهروندان در سراسر کشور افزود همکاری اختصاصی بانک شهر و شهرداری‌ها می‌تواند اتفاق مبارکی برای تسریع در موفقیت‌های شهرداری‌ها محسوب شود.
وی همچنین از زحمات تمامی عزیزان شهرداری مشهد و سایر فعالان برگزاری این جشنواره قدردانی نمود.

RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.