بانک شهر ۱۰۰ ریال به هر سهم سود می‌دهد

گردآوری توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز

بانک شهر ۱۰۰ ریال به هر سهم سود می‌دهد | چاپ |
سه شنبه ۰۱ مرداد ساعت ۱۶:۰۹ با تصمیم مجمع عمومی بانک شهر ۱۰۰ ریال به هر سهم سود داده می گردد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، مجمع عمومی عادی سالیانه بانک شهر در روز پایانی تیر‌ماه با حضور سهامداران، مدیرعامل، اعضاء هیات‌مدیره و مدیران بانک برگزار شد که بر اساس تصمیم مجمع عمومی، ۱۰۰ ریال به هر سهم سود داده می گردد. این در حالی است که تاکنون حداقل سود سهامداران بانک ها ۲۰۰ ریال بوده است.
جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه بانک شهر در خصوص عملکرد سال مالی منتهی به ۳۰/۱۲/ با حضور بیش از ۸۵ درصد سهامداران در محل سالن سعدی واقع در برج میلاد تشکیل شد. در این جلسه بازرس قانونی بانک شهر بعد از چهار سال عوض شد و ترکیب هیات مدیره تغییر یافت که قرار شد سهامداران حقوقی حداکثر تا یک هفته، نمایندگان حقیقی خود در هیات مدیره را معرفی نمایند.
عمده سهامداران این بانک شهرداری‌های کلانشهرهای تهران، مشهد، تبریز، اصفهان، شیراز، کرج، قم، قزوین و اهواز بوده و همچنین میزان ۳۰ درصد دیگر سهام نیز در اختیار کارکنان شهرداری می‌باشد که بر اساس تصمیم تازه مجمع عمومی این بانک، ۳ نفر از تهران و ۴ نفر از شهرستانهای دیگر معرفی می شوند که پیش از انتخابات ۲۴ اسفند، ۴ نفر از تهران و ۳ نفر از شهرستانها در ترکیب هیات مدیره حضور داشتند.
در مجمع عمومی بانک شهر، مدیر عامل، حسابرس و بازرس قانونی بانک، گزارشات خود را ارایه کردند که بعد از بررسی و تصویب صورت‌های مالی (ترازنامه، سود و زیان و…) در خصوص سود قابل تقسیم نیز تصمیم‌گیری شد و مجمع عمومی، گزارش مدیر عامل را «مطلوب» ندانست و آن را «مشروط» اعلام کرد این در حالیست که حسابرس قانونی عملکرد بعضی شرکت های زیر مجموعه بانک شهر را مطلوب اعلام کرده بود.
لازم به ذکر است در جلسه سه شنبه قبل شورای شهر تهران نسبت به عملکرد بانک شهر و سود دوره قبل آن به میزان ۱۸۹ ریال اعتراض شده بود.


RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.