بانک صادرات، ۷۵ میلیارد ریال وام درمان داد

۲ م دیماه ،

بینا- دکتر وحید دستجردی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از عملکرد بانک صادرات ایران به سبب پرداخت وام قرض الحسنه درمان به بیماران تقدیر به عمل آورد.
به گزارش بینا، دکتر وحید دستجردی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی  طی نامه ای خطاب به مهندس پیشرو مدیرعامل این بانک از عملکرد و رویکرد بانک صادرات ایران در پرداخت وام قرض الحسنه درمان که سبب کمک به بیماران نیازمند جامعه شده است تشکر و قدردانی به عمل آورد و بر تداوم این روند تأکید کرد.
بر اساس این گزارش این بانک به منظور حمایت از بیماران نیازمند و کم درآمد از سال ۹۰ پرداخت تسهیلات قرض الحسنه درمان را در دستور کار قرار داده که در این راستا بیماران نیازمند می توانند ضمن ارایه مستندات بیمارستانی از مبلغ ۲۰ میلیون ریال وام درمان بهره مند گردند. این بانک در راستای حمایت از اقشار کم درآمد جامعه در ۸ ماهه اول سال ۹۱، ۷۵ میلیارد ریال وام را به بیماران نیازمند در سراسر کشور اختصاص داده است.
گقتنی است در اقدامی مشابه دکتر شهریاری رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی نیز از عملکرد این بانک در زمینه پرداخت تسهیلات قرض الحسنه درمان بیماران تشکر و قدردانی به عمل آورده و بر تداوم این رویکرد و الگو گرفتن سایر بانکها تأکید نموده بود.
شایان ذکر است  این بانک علاوه بر وام قرض الحسنه درمان  در ۸ ماهه اول سال ۹۱، ۵ هزار و ۵۲۰ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه و تهیه جهیزیه پرداخت کرده و نقش بسزایی در فراهم سازی زمینه های ازدواج جوانان  سراسر کشور داشته است .

RSS
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۲نظر ثبت شده
  1. فریبا عبدامین:

    عمل بسیارخداپسندانه ایست . من جراحی شانه کرده ام که۱۲۰۰۰۰۰۰ خرجم شده ولی کاشکی کاربه همینجا ختم میشد۳۰ جلسه فیزیوتراپی بای برم جلسه ای۵۰۰۰۰ تومان .امیدوارم که من هم بتونم وام بگیرم تاگوشه ای ازمخارجم راتوسط وام جبران کنم.

  2. فریبا عبدامین:

    عمل بسیارخداپسندانه ایست . من جراحی شانه کرده ام که۱۲۰۰۰۰۰۰ خرجم شده ولی کاشکی کاربه همینجا ختم میشد۳۰ جلسه فیزیوتراپی بای برم جلسه ای۵۰۰۰۰ تومان .امیدوارم که من هم بتونم وام بگیرم تاگوشه ای ازمخارجم راتوسط وام جبران کنم.درهرصورت قدردانی میکنم.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.