بانک صادرات؛ استقبال از حضور دانیالی

گردآوری توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز

مهندس پیشرو مدیرعامل بانک صادرات ایران انتصاب آقای دانیالی به سمت رییس هیات مدیره آن بانک را تبریک گفت و افزود: حضور آقای دانیالی بعنوان رییس هیات مدیره بانک صادرات ایران روند رو به رشد این بانک را تسریع خواهد کرد

به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران مهندس پیشرو مدیرعامل آن بانک طی پیامی ضمن قدردانی از زحمات دلسوزانه آقای ربیع زاده عضو هیات مدیره آن بانک که به افتخار بازنشستگی نائل آمد، انتصاب شایسته آقای قربان دانیالی را به سمت رییس هیات مدیره بانک صادرات ایران تبریک و حضوروی را بعنوان در این سمت  در روند رو به رشد این بانک موثر دانست.

بر اساس این گزارش با عنایت به عملکرد مثبت این بانک در مدیریت بهینه که آخرین آن منجر به افزایش ۲/۵ برابری سرمایه بانک صادرات ایران وکسب رتبه اول در بین بانکهای بورسی کشور و نیز تحقق EPS  شش ماهه اول امسال  در این بانک شد؛ روند رو به رشد  با حضور آقای دانیالی به عنوان رییس هیات مدیره بانک صادرات ایران ادامه خواهد داشت.

این گزارش می افزاید آقای دانیالی از مدیران خوشنام و با سابقه بانکی کشور است که سوابق مدیریتی در استانهای مختلف بانک صادرات ایران ، عضو کمیته مدیریتی  ADFIMI، عضو هیات مدیره اتحادیه موسسات مالی و توسعه آسیا و اقیانوسیه ،رییس هیات نظارت بانک تجارتی ایران و اروپا و مدیر عامل و رییس هیات مدیره بانک صنعت و معدن را در کارنامه خود دارد.

همچنین وی که مدرس دانشگاه در رشته های مختلف اقتصادی و بانکی میباشد تالیفات متعدد در زمینه بانکداری نوین ، راهکارهای وصول مطالبات معوق بانکها و …. در سوابق علمی خود دارد.

گفتنی است آقای دانیالی بر اساس تصمیم اتخاذ شده از سوی شرکت سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی کارکنان بانکها بعنوان عضو هیات مدیره بانک صادرات ایران و متعاقبا از سوی هیات مدیره این بانک بعنوان رییس هیات مدیره بانک صادرات ایران انتخاب شد.


شبکه اطلاع رسانی بانک و بیمه

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.